Mozilla Thunderbird NL 1.02

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Thunderbird-vertaling kwijt.
Plaats reactie
bart_account
Berichten: 1
Lid geworden op: 3 april 2005, 8:26
    unknown unknown

Mozilla Thunderbird NL 1.02

Bericht door bart_account »

De engelse versie van 1.0.2 is uit. Kan ik hier het nederlandse taalpakket van 1.0 voor gebruiken.

Of moet Mozilla Thunderbird NL 1.0.2 nog gemaakt worden.
Gebruikersavatar
Ron ter Burg
Berichten: 171
Lid geworden op: 1 maart 2004, 20:31
Locatie: Nietap
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Mozilla Thunderbird NL 1.02

Bericht door Ron ter Burg »

bart_account schreef:De engelse versie van 1.0.2 is uit. Kan ik hier het nederlandse taalpakket van 1.0 voor gebruiken.
Het Nederlandse taalpakket kan hier gewoon op gebruikt worden. Ik heb zelf ook TB 1.0.2 geinstalleerd en daarna het NL taalpakket van TB 1.0. Bij mij werkt het prima. Als je dit doet, maak dan wel eerst even een backup van je profiel met MozBackup.
bart_account schreef:Of moet Mozilla Thunderbird NL 1.0.2 nog gemaakt worden.
Een "echte" NL versie moet nog gemaakt worden. Ik weet niet wanneer "MadMaks en consorten" TB vertaald hebben.
~Ron~
www.ronterburg.nl - Dutch landscape and nature photography.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Opzich kan het taalpakket van 1.0 genomen worden voor het maken van de 1.0.2-NL versie, dus het maken van een nieuwe Thunderbird-versie hoeft niet te veel tijd kosten. Gisteren sprak ik Tim Maks hier kort over en hij vertelde dat hij ermee bezig is, maar ook andere dingen te doen heeft.

Verder is het zo dat nog geen enkele vertaling officieel is (via deze pagina), terwijl er wel veel versies af zijn. Ik weet niet wat de reden hiervan is en Tim Maks zou dat ook even snel navragen.
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

Gert-Paul schreef:Opzich kan het taalpakket van 1.0 genomen worden voor het maken van de 1.0.2-NL versie, dus het maken van een nieuwe Thunderbird-versie hoeft niet te veel tijd kosten. Gisteren sprak ik Tim Maks hier kort over en hij vertelde dat hij ermee bezig is, maar ook andere dingen te doen heeft.
op dit moment worden de windows installer en de mac versie naar de mirrors vanm Mozdev geupload.
Gert-Paul schreef:Verder is het zo dat nog geen enkele vertaling officieel is (via deze pagina), terwijl er wel veel versies af zijn. Ik weet niet wat de reden hiervan is en Tim Maks zou dat ook even snel navragen.
Bijna alle builds zijn niet door de QA gekomen omdat er een fout zat in de copyright. De meeste zijn nu aangepast en zullen nu zeker snel verschijnen op de mozilla servers.

groet

MM
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

Gebruikersavatar
Ron ter Burg
Berichten: 171
Lid geworden op: 1 maart 2004, 20:31
Locatie: Nietap
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Ron ter Burg »

Als dat niet snel is... :lol: Tim bedankt voor de snelle reactie.

We zullen nog even geduld moeten hebben, want de links werken nog niet :mrgreen:
~Ron~
www.ronterburg.nl - Dutch landscape and nature photography.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Ik denk dat er nog steeds problemen zijn met .exe-bestanden op Mozdev. Mac-links werken bijvoorbeeld wel.

Met Nvu heb ik dit probleem ook al een tijd (sinds 0.60 volgensmij al) en daarom host ik de .exe nu op een andere server. Hopen dan maar dat deze snel naar de Mozilla-ftp geüpload kan worden.
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

Gert-Paul schreef:Ik denk dat er nog steeds problemen zijn met .exe-bestanden op Mozdev. Mac-links werken bijvoorbeeld wel.

Met Nvu heb ik dit probleem ook al een tijd (sinds 0.60 volgensmij al) en daarom host ik de .exe nu op een andere server. Hopen dan maar dat deze snel naar de Mozilla-ftp geüpload kan worden.
ik heb ze zelf ook op een andere plek gezet:
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/ ... localized/

groet

MM
Lode
Berichten: 151
Lid geworden op: 17 juli 2004, 2:24
Locatie: Alkmaar
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Lode »

ik heb nu de 1.0.2 nl gedownload van die link in de post hierboven, maar waarom staan ze eigenlijk nog niet op de mozilla.org website?

http://www.mozilla.org/products/thunderbird/all.html
Plaats reactie