waarom opa's en oma's FF zouden moeten gebruiken

We zitten met z'n allen dit forum wel mooi vol te schrijven over Mozilla (Firefox, Sunbird, Suite, Thunderbird, etc.), maar wat is eigenlijk de reden dat we een van deze (of alle) Mozilla-producten gebruiken?
Plaats reactie
marcieking
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 februari 2005, 11:49
    unknown unknown

waarom opa's en oma's FF zouden moeten gebruiken

Bericht door marcieking »

hier ff niet een artikeltje over mij, maar over mijn oma :D . zij heeft ook een pc thuis staan, en gebruikt IE. ik heb er onlangs FF gedownload, en ga haar binnenkort laten zien hoe het werkt. op die manier is er namelijk minder kans dat zij spy- of adware krijgt, want dan heeft ze geen idee wat te doen. ook is op haar computer denk ik wel een snelheidswinst te behalen, door de tabs, en adblock zodat ze geen ads meer hoeft te downlaoden. dus hierbij een oproep aan iedereen om opa's en oma's te helpen firefox te gebruiken
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

wat te denken van bv het instellen van meerdere startpagina's. Zo hoeven Opa en Oma minder te zoeken. :wink:
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
danielle
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 februari 2004, 20:49
    unknown unknown

Bericht door danielle »

yep fifefox heeft zoveel voordelen

dit is perfect voor mensen die pas een pc hebben :wink:
Gebruikersavatar
.Hitman
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 februari 2005, 2:02
Locatie: Almelo
    unknown unknown

Bericht door .Hitman »

Mijn oma snapt PacMan nog niet eens ... dus laat staan een PC. :roll: :lol:

Greetz. Niek
*:!:* I've been to the HitmanSchool *:!:*
Zaffo
Berichten: 257
Lid geworden op: 6 juni 2005, 15:17
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Zaffo »

Tot mijn verbazing hoorde ik dat mijn oma laatst een spelletje (volgens mij patience) heeft "gespeelt" op een pc. er waren wat problemen met de muis. :P Jaja, das ff wennen hé. Maar het lijkt me een goed id haar eens weg wijs te maken met FF en TB, je weet maar nooit wat ze nog allemaal kan.

Hoe staat het inmiddels met de andere kleinkinderen van hun oma's hier. Oma al opgescheept met een internetverslaving? :wink:
Plaats reactie