kopieren en plakken

We zitten met z'n allen dit forum wel mooi vol te schrijven over Mozilla (Firefox, Sunbird, Suite, Thunderbird, etc.), maar wat is eigenlijk de reden dat we een van deze (of alle) Mozilla-producten gebruiken?
Plaats reactie
Pascal
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 november 2006, 19:16
    unknown unknown

kopieren en plakken

Bericht door Pascal »

Ik ben overgestapt op ff omdat ik met IE niet aan home-banking kon doen. De inlogpagina litste open en sloot onmiddellijk.
Op 1 punt na ben ik uitermate tevreden over de mogelijkheden binnen ff, maar kan iemand mij vertellen waarom het clipboard leeg blift ondanks het feit dat ik volgens de menu's wel degelijk kan kopieren, uiteraard kan ik niets plakken, er werd niets naar het clipboard weggeschreven. Eigenaardig is dat ik dat in het begin wel kon. Ik heb dan maar de versie 2 op mijn pc gezet maar het probleem is hiermee niet verholpen.
alvast bedankt
pascal
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

Ik vrees dat dit aan je besturingssystteem ligt of aan de corrupt geraakte browser. Zowel met IE als met FF zou je probleemloos moeten kunnen internet bankieren.

Doen de sneltoetsen het bij jou ook niet :?:
Copieren = Control + C
Plakken = Control + V
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Lees ook even deze topic door. Daar wordt eenzelfde probleem beschreven.
Afbeelding
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Je kan het ook proberen met de extensie AutoCopy GHier werk ik zelf mee en ik vind het een prima extensie. :D
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Plaats reactie