Ik heb de Kalender extentie in het nederlands vertaald

Hieronder vallen alle vertalingen die nog geen eigen forum hebben.
Plaats reactie
Sleepwalker
    unknown unknown

Ik heb de Kalender extentie in het nederlands vertaald

Bericht door Sleepwalker »

Kan ik die ergens uploaden om zo ter beschikking te stellen voor iedereen
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Je kunt hem op eigen webruimte zetten als je dat hebt. Dat is het makkelijkste. Er is namelijk niet een centrale upload plek voor vertaalde extensies.

Je kunt hem anders ook wel naar mij mailen (gertpaul AT gmail DOT com) dan zet ik hem wel eventjes online. Ik kan me nl voorstellen dat veel mensen interessant kan zijn.
Sleepwalker
    unknown unknown

Bericht door Sleepwalker »

Ik zal laten weten als ik hem ergens online heb. Er zitten nog wat foutjes in, die haal ik er eerst uit.
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Ik heb de Kalender extentie in het nederlands vertaald

Bericht door Mad Maks »

Sleepwalker schreef:Kan ik die ergens uploaden om zo ter beschikking te stellen voor iedereen
ik wil niet vervelend zijn maar de kalender extensie is al beschikbaar in het nederlands.

Groet

MM
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Ik heb de Kalender extentie in het nederlands vertaald

Bericht door ByteWarrior »

Mad Maks schreef:ik wil niet vervelend zijn maar de kalender extensie is al beschikbaar in het nederlands.
Dat dacht ik ook. De officiële naam van de extensie is geloof ik ook "Sunbird". Als je naar die website gaat, vind je een lijst met vertalingen. De bovenste vertaling van de lijst is ... jawel ... Nederlands.

Zeer spijtig van de moeite natuurlijk. In het vervolg stuur je best eerst een mailtje om te zeggen dat je met die vertaling bezig bent. Dan had je je de moeite kunnen besparen... :?

Dit benadrukt nog maar eens dat er een betere structuur nodig is, waar alle vertalingen geregeld worden...


PS. Deze discussie hoort volgens mij thuis bij Sunbird, niet bij TB
Anne
Berichten: 459
Lid geworden op: 22 september 2004, 11:24
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Anne »

Ja, l10n van Mozilla Update zou niet verkeert zijn. Verder een soort centraal vertaalpunt van Mozilla zou ook niet mis zijn. (Wordt aan beide gewerkt, overigens.)
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
Sleepwalker
    unknown unknown

Bericht door Sleepwalker »

Ja sunbird is in het nederlands, maar ik had het over de extentie Calendar voor Thunderbird. Ik heb hem eigenlijk niet zelf vertaald. Maar wou gewoon mijn extentie in het nederlands. Dat kon je nooit niet instellen vanuit die extentie. dus ben ik in de Chrome directory gaan kijken en daar stond de vertaling in wel 10 talen. Dus heb ik de bestanden in de nederlandse .jar file over de Engelse bestanden in de calendar.jar file geschreven en dan een nieuwe xpi gecomprimeerd. Nu is mijn extentie in het (soms gebrekkig) Nederlands.

Sorry hoor, ik wou geen credit voor iets wat ik niet had gedaan, maar had al een paar maal gelezen dat mensen een nederlandstalige extentie zochten. Wel die is er nu.

MVG
Danny
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Sleepwalker schreef:Ja sunbird is in het nederlands, maar ik had het over de extentie Calendar voor Thunderbird.
Sunbird = Kalender/Calendar ;-)
gui
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 november 2004, 8:36
    unknown unknown

extentie Calendar voor Thunderbird

Bericht door gui »

Beste,

ik ben wel geinteresseerd.

mvg,

gui
groverp08
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mei 2004, 23:24
    unknown unknown

Bericht door groverp08 »

Sleepwalker schreef:Ja sunbird is in het nederlands, maar ik had het over de extentie Calendar voor Thunderbird. Ik heb hem eigenlijk niet zelf vertaald. Maar wou gewoon mijn extentie in het nederlands. Dat kon je nooit niet instellen vanuit die extentie. dus ben ik in de Chrome directory gaan kijken en daar stond de vertaling in wel 10 talen. Dus heb ik de bestanden in de nederlandse .jar file over de Engelse bestanden in de calendar.jar file geschreven en dan een nieuwe xpi gecomprimeerd. Nu is mijn extentie in het (soms gebrekkig) Nederlands.

Sorry hoor, ik wou geen credit voor iets wat ik niet had gedaan, maar had al een paar maal gelezen dat mensen een nederlandstalige extentie zochten. Wel die is er nu.

MVG
Danny
Danny kan je aangeven waar je deze xpi hebt, want ik ben zeer geinteresseerd !!

GroverP08
Gast
    unknown unknown

extentie

Bericht door Gast »

Wat is een extentie? Is dat een Nederlands woord? Van Dales woordenboek kent het niet.

http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenb ... d=extentie


Met vriendenlijke groet,


Daniel von Asmuth
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Re: extentie

Bericht door sc00zy »

Anonymous schreef:Wat is een extentie? Is dat een Nederlands woord? Van Dales woordenboek kent het niet.

http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenb ... d=extentie


Met vriendenlijke groet,


Daniel von Asmuth
Het is dan ook extensie ;)
Van Dale Taalweb schreef:ex·ten·sie (de ~ (v.), ~s)
1 omvang => uitbreiding
2 optionele code na de punt in een bestandsnaam, die het type bestand aangeeft
Voor Mozilla producten geldt dit als uitbreiding :)
Plaats reactie