Nederlandse vertaling voor Minimo

Hieronder vallen alle vertalingen die nog geen eigen forum hebben.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Nederlandse vertaling voor Minimo

Bericht door vulture »

Al surfend kwam ik <a href="http://www.mozilla.org/projects/minimo/">Minimo</a> tegen. Een Mozilla browsertje voor je handheld/pda. Ik heb 4 vragen:
1. Is er voor dit produkt al een NL vertaling?
2. Kan er voor Minimo misschien een link komen op de voor pagina van Mozbroser.nl
3. Iemand enige ervaring met dit produkt?????
4. Kan er op dit forum geen apart hoekje komen voor Minimo
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik denk dat Minimo in eerste instantie bruikbaarder moet worden. Nu is het volgens mij allemaal nog erg alpha-stadium. Al moet ik wel zeggen dat de resultaten veelbelovend zijn. Die apparaten verdienen best iets beters dan de Pocket Internet Explorer.

Ik denk dat er eerst eens recente vertalingen moeten komen voor producten als Sunbird en Seamonkey. Daarna kan er eens aan iets als Minimo worden gedacht.

Het heeft pas zin om er een apart hoekje voor in te richten als er van meer gebruikers vragen over worden gesteld. Zo kwamen er in het OverigeVertalingen-forum veel Friese onderwerpen, dus hebben we ook een apart Fries gedeelte opgezet en die onderwerpen daarheen verhuisd. Zouden we dat nu met Minimo ook doen, dan zou daar nu welgeteld 1 onderwerp in terecht komen (zijnde dit onderwerp). Ik moet de eerste gebruikers nog tegenkomen, al ben ik benieuwd naar ervaringen van andere gebruikers in Nederland.
Iedereen met een geschikte PocketPC is bij deze uitgenodigd om daarop eens Minimo uit te proberen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie