aanmelden voor synchronisatie

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
william.nederpelt
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 juli 2022, 14:56
    Windows 10 Firefox

aanmelden voor synchronisatie

Bericht door william.nederpelt »

Regelmatig wordt ik gevraagd om mij opnieuw aan te melden voor een synchronisatie. Dit betekent dat ik per uur mij een aantal keer opnieuw aanmeld zodat de wachtwoorden automatisch worden gevuld. En er ook weer een bevestiging over krijg in de mail.

Dit is in de praktijk heel vervelend. Het is mij al maanden onduidelijk hoe ik dat kan aanpassen, ik veel heb gezocht, maar alleen maar te lezen krijg hoe ik de synchronisatie aan/ uit zet (en dat weet ik nu wel :-). Zodat ik dit irritante werk kan voorkomen.
Dit probleem heb ik overigens niet op twee andere pc's

Kortom hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mij niet steeds opnieuw moet aanmelden voor synchronisatie?
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows 10 Firefox

Re: aanmelden voor synchronisatie

Bericht door Pettic »

Waarschijnlijk worden je cookies telkens gewist.
Windows; Firefox; Thunderbird
Gebruikersavatar
markh
Berichten: 184
Lid geworden op: 1 januari 2010, 10:22
    Windows 10 Firefox

Re: aanmelden voor synchronisatie

Bericht door markh »

Kijk eens in je Instellingen, in het paneel ‘Privacy & Beveliging’, of onder ‘Cookies en websitegegevens’ de optie ‘Cookies en websitegegevens verwijderen zodra Firefox wordt gesloten’ staat aangevinkt. Zo ja, dan zou dat de boosdoener kunnen zijn. Gebruik je wel de normale navigatiemodus (en dus niet privénavigatie)?
Plaats reactie