inloggen op de Jumbo site

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
KoenvanV
Berichten: 348
Lid geworden op: 29 november 2007, 14:39
Locatie: Den Haag
    Macintosh Firefox
Contacteer:

inloggen op de Jumbo site

Bericht door KoenvanV »

het lukt mij niet in te loggen met mijn e-mailadres + wachtwoord bij Firefox. Lukt met dezelfde gegevens wel met Safari. Vreemd, ik werk altijd met Firefox al heeeeel lang. Omdat ik een Apple iMac heb ben ik het maar eens gaan proberen met Safari en dat lukt wel. Vreemd dat het bij Firefox niet werkt. Kan dat te maken hebben met cookies? Dat is wat de helpdesk van Jumbo supermarkt mij vertelt. Normaal gebruik ik Safari niet omdat het niet zo goed is als Firefox. Nooit eerder problemen gehad met Firefox.
Ik zou dus bij Firefox de cookies van Jumbo moeten verwijderen maar ik heb geen idee hoe dat moet.
NIEUWS: PROBLEEM BLIJKT BIJ JUMBO TE LIGGEN! IK KOM ER HIER OP TERUG. BLIJFT MIJN VRAAG: HOE IK COOKIES VAN JUMBO KAN VERWIJDEREN OP MIJN IMAC MET FIREFOX EN SAFARI.
Gebruikersavatar
markh
Berichten: 181
Lid geworden op: 1 januari 2010, 10:22
    Windows 10 Firefox

Re: inloggen op de Jumbo site

Bericht door markh »

Ik denk dat dit artikel je vraag beantwoordt: https://support.mozilla.org/nl/kb/cooki ... en-firefox.

Soms ligt dit ook in het al dan niet blokkeren van eventuele scripts of trackers. Als je bijvoorbeeld Adblock Plus gebruikt, dan kan het soms lonen om dat op een bepaalde website uit te schakelen om te zien of dat het probleem oplost. Ook kan het wat minder streng instellen van Verbeterde bescherming tegen volgen (of zelfs helemaal uitschakelen op een website) soms helpen.
Plaats reactie