IMAP-problem: aantal connecties met deze server overschreden

In de Wiki staan per onderwerp uitgebreide beschrijvingen van Mozilla-termen om zo iedereen snel op weg te helpen.
De Wiki maakt het ook mogelijk dat iedereen eraan kan toevoegen en wijzigen. In dit forum wordt daarover meer uitleg gegeven en kun je erover discussieren.
Plaats reactie
jaapvandeputte
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 november 2006, 9:38
    unknown unknown

IMAP-problem: aantal connecties met deze server overschreden

Bericht door jaapvandeputte »

Om mijn mail vanaf twee computers te kunnen benaderen (thuis/werk) heb ik mijn POP-account beëindigd en een IMAP-account aangemaakt.
Dit gaat goed: mail ontvang ik en kan ik versturen. Nu heb ik een extra map aangemaakt. Bij het klikken op die nieuwe map krijg ik de melding
"Het is niet mogelijk om te verbinden met uw IMAP-server. U hebt waarschijnlijk het aantal connecties met deze server overschreden." Er wordt verwezen naar het uitgebreide venster (volgens mij Accountinstellingen). Als ik daar kijk zie ik bij Serverinstellingen >> Geavanceerd het volgende staan: "Maximaal aantal serververbindingen in de buffer: 5". Er lijken dus genoeg serververbindingen mogelijk. Op de server heb ik cPanel; ook daarin zie ik niet iets dat ik kan wijzigen.

Weet iemand een oplossing?
Plaats reactie