Artikel Safe Mode gedateerd

In de Wiki staan per onderwerp uitgebreide beschrijvingen van Mozilla-termen om zo iedereen snel op weg te helpen.
De Wiki maakt het ook mogelijk dat iedereen eraan kan toevoegen en wijzigen. In dit forum wordt daarover meer uitleg gegeven en kun je erover discussieren.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ronald-Jan
Berichten: 417
Lid geworden op: 24 november 2004, 16:16
    unknown unknown

Artikel Safe Mode gedateerd

Bericht door Ronald-Jan »

Plaats ik net een verwijslink voor iemand naar het artikel over de Safe Mode van Firefox, zie ik dat er wat informatie opstaat die wat gedateerd is. ;)
Wiki schreef:Safe Mode in Firefox 1.5
In Firefox 1.5, die binnenkort uitkomt, is de Safe Mode functie een stuk uitgebreid. Zo kun je de bladwijzers, instellingen of werkbalkinstellingen terugzetten naar het origineel, omdat dit misschien problemen veroorzaakte. Op de schermafbeelding hiernaast is te zien hoe dit eruitziet.
Ik weet niet precies hoe het zit met de Safe Mode in Firefox 2.0. Weet iemand misschien daar meer van?

/Edit: Hieronder een screen van Firefox RC1. De Safe Mode lijkt weer wat uitgebreider. Daarnaast de Safe Mode van Firefox 1.5

Afbeelding Afbeelding
Administrateur Steun Firefox
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ronald-Jan,

Bedankt voor je oplettendheid. Ik heb de tekst net even aangepast aan Firefox 2.0. Daarbij heb ik ook de afbeelding bijgewerkt naar Firefox 2.0. Daarvoor heb ik jouw screenshot gebruikt. Ik ga er van uit dat je daar geen bezwaar tegen hebt.
www.mozbrowser.nl/wiki/index.php/Safe_Mode
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Ronald-Jan
Berichten: 417
Lid geworden op: 24 november 2004, 16:16
    unknown unknown

Bericht door Ronald-Jan »

Nee hoor, geen bezwaar tegen :P

Ziet er weer mooi en up to date uit ;)
Nog een klein dingetje: het kopje boven de nieuwe tekst moet nog aangepast worden...
Administrateur Steun Firefox
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Ronald-Jan schreef:Nog een klein dingetje: het kopje boven de nieuwe tekst moet nog aangepast worden...
Ik heb het even aangepast.
Kun je zelf ook hoor. ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ronald-Jan
Berichten: 417
Lid geworden op: 24 november 2004, 16:16
    unknown unknown

Bericht door Ronald-Jan »

Ja, maar ik kan me niet aanmelden. Ik krijg steeds de melding dat de gebruiker niet bestaat. Dit klopt natuurlijk, maar ik kan me ook niet aanmelden.
Administrateur Steun Firefox
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ronald-Jan schreef:Ja, maar ik kan me niet aanmelden. Ik krijg steeds de melding dat de gebruiker niet bestaat. Dit klopt natuurlijk, maar ik kan me ook niet aanmelden.
Ja, het aanmelden heb ik afgesloten nadat een aantal notoire spammers er behoorlijk misbruik van maakten. Die jongens hadden blijkbaar niets beters te doen.

Ik zal eens kijken of ik handmatig een nieuw account voor je kan aanmaken.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie