plaatjes niet te zien

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
elsbeth
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 juli 2009, 11:29
    Windows Vista Internet Explorer 8

plaatjes niet te zien

Bericht door elsbeth »

hallo,

ik heb nog steeds problemen met mijn fotos in mijn webshop http://elsbeth-beads.com :(
en heb tgemaakt met nvu. en ik kom niet helemaal uit met de koppeling: wie kan mij helpen/kijken waar fout gegaan is?
:?
groetjes elsbeth
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    Windows Vista Firefox

Re: plaatjes niet te zien

Bericht door Frederik »

Je hebt niet alleen een probleem met de afbeeldingen, maar er zijn een heleboel problemen met de website:
http://validator.w3.org/check?verbose=1 ... ads.com%2F :shock:
De website is verder door iemand anders (af)gemaakt die het niet zo nauw heeft genomen met de webstandaard.
Bovendien staat de website werkelijk stijf van het Javascript en het zou mij niet verbazen als daar de bottleneck zit voor het niet laden van afbeeldingen.
Maar dat kan ik niet beoordelen omdat ik daar niet zo in thuis ben.
Ik zie dus niet één, twee, drie een oplossing voor je probleem/problemen.
Over de layout wil ik ook nog wel wat kwijt, maar dat bewaar ik voor later, anders wordt het wel gelijk erg zwaar.
elsbeth
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 juli 2009, 11:29
    Windows Vista Internet Explorer 8

Re: plaatjes niet te zien

Bericht door elsbeth »

wat zou je dan aanraden?
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    Windows Vista Firefox

Re: plaatjes niet te zien

Bericht door Frederik »

Als je een beetje thuis bent in Nvu / Komnpozer.
Een mooie CSS-layout opzoeken (allemaal gratis), zie andere topics in dit forum onderdeel en opnieuw beginnen.
Als dat, om wat voor reden ook niet lukt, iemand zoeken die dat wel goed kan, en die zijn er genoeg.
Plaats reactie