Kan Kompozer ook werken op Windows 10?

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anton Doove
Berichten: 401
Lid geworden op: 9 december 2005, 22:28
Locatie: Zoetermeer
    Windows 8.1 Firefox
Contacteer:

Kan Kompozer ook werken op Windows 10?

Bericht door Anton Doove »

Beste Moderator. Binnenkort krijg ik Windows 10 op mijn Desktop geplaatst. Kan Kompozer daar ook op werken of is daar een nieuwe versie voor nodig?
Als Kompozer en Filezilla er niet op kunnen werken voor websitebouw,dan gooi ik ze allebei van mijn Desktop af. Ik wil dit graag van tevoren weten om juist te handelen.

Wel maak ik eerst een Backup van alles met mijn Externe Harddisk die ruimte heeft van 2 TB. Dat doe ik voor alle zekerheid. Ik dank je voor je reactie en ik groet je vriendelijk.

Anton Doove.
Niet geschoten is ook mis.
Gebruikersavatar
giant
Berichten: 140
Lid geworden op: 11 mei 2011, 15:11
Locatie: Oost Nederland
    Windows 10 Firefox

Re: Kan Kompozer ook werken op Windows 10?

Bericht door giant »

Beide programma's werken bij mij zonder problemen op Windows 10.
Gebruikersavatar
Anton Doove
Berichten: 401
Lid geworden op: 9 december 2005, 22:28
Locatie: Zoetermeer
    Windows 8.1 Firefox
Contacteer:

Re: Kan Kompozer ook werken op Windows 10?

Bericht door Anton Doove »

Beste Giant. Ik dank je vriendelijk voor je waardevolle reactie. Hierdoor weet ik nu dat Kompozer en Filezilla gewoon zullen werken op Windows 10.
Van Firefox las ik dat ook al,dus de Mozilla-opties blijken allemaal te werken op Windows 10. Het is goed dat ik dit nu weet,voordat Windows 10 bij mij wordt geïnstalleerd.

Zodra die helper van het Seniorweb komt,kan ik dit mededelen. Ik ga nu nog eerst andere dingen checken,voordat ik een backup kan maken met mijn Externe Harddisk.
Ik wens je verder een heel fijn weekend toe en ik groet je vriendelijk. Anton Doove.
Niet geschoten is ook mis.
Plaats reactie