sage werkbalken verwijderen

Wat je maar kwijt wil over RSS (een afkorting die staat voor RDF Site Summary en waarmee in een standaard XML-formaat de laatst toegevoegde berichten op een site aan andere sites doorgegeven kunnen worden) of over OPML (Outline Processor Markup Language, een standaard die ervoor zorgt dat je gemakkelijk RSS-feeds kunt importeren waardoor het maken van favoriete RSS-lijsten een kwestie van een paar klikken is). Ook de opkomende Atom-standaard hoort hier natuurlijk bij.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sipster
Berichten: 1846
Lid geworden op: 24 september 2005, 10:39
Locatie: wageningen
    unknown unknown
Contacteer:

sage werkbalken verwijderen

Bericht door Sipster »

Ik gebruik sinds kort de sage extensie om mijn feeds bij te houden, maar ik vind dat de extensie erg veel ruimte onbenut laat
hier zie je in de sidebar sage staan:
Afbeelding

De extensie heeft dus 3 balken boven, waar respectievelijk :
1 alleen sage en een kruisje staan
2 twee icoontjes en opties staan
3 een lege balk waar alleen tekst komt te staan als hij de feeds aan het updaten is: throbber, bezig met controleren: mozbrowser.nl

ik vraag me af of ik die icoontjes van balk 2 ook op balk 1 kan zetten
en of ik de derde balk ook gewoon kan verwijderen of zelfs de throbber ook op de bovenste balk kan krijgen

balk 4 en vijf mogen ook samengevoegd worden en ik heb dan alleen de laatste 2 icoontjes nodig.

Weet iemand hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?
Wees meester en vormgever van jezelf

STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
Gebruikersavatar
wolf
Berichten: 46
Lid geworden op: 28 juli 2005, 9:51
    unknown unknown

Bericht door wolf »

Hoi hoi

Ik heb dit probleem ook gehad en kon niets veranderen, ik zelf ben toen overgegaan op "NewsFox", deze vind ik persoonlijk wat overzichtelijker, en geen problemen meer.

http://newsfox.mozdev.org/

Ik weet niet of je hier wat aan heb, maar ik hoop ook of iemand anders hier eventueel een antwoord op heb.

Groetjes John
Gebruikersavatar
Sipster
Berichten: 1846
Lid geworden op: 24 september 2005, 10:39
Locatie: wageningen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Sipster »

Hoi John,
dank je ik heb eens even gekeken ook naar anderen, maar ik vind ze allemaal niet helemaal het....
de opzet an sage bevalt me het beste, hoewel wizz rss newsreader me ook wel bevalt, die heeft alleen weer een extra venster onderaan de lijst die ruimte inneemt en ik niet nuttig vind, je kunt het wel kleiner maken maar niet verwijderen (blijft minimaal 1,5 cm)

Afbeelding

ik ga sage en wizz allebeide eens uitgebreid proberen
Wees meester en vormgever van jezelf

STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
Plaats reactie