Filezilla: MijnDomein: Cannot change directory

Iedereen kan hier terecht met vragen over allerhande open source software die niet in de andere fora past.
Plaats reactie
pgeenen
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 november 2010, 22:01
    Windows 7 Firefox

Filezilla: MijnDomein: Cannot change directory

Bericht door pgeenen »

Tja, ik heb ook een vraag over Filezilla en kan die even niet ergens anders kwijt.
Ik wil een site uploaden naar mijndomein,nl maar krijg telkens de melding ;
500 OOPS: Cannot change directory:/storage/mijndomein/users...

Ik heb dit sinds ik van een andere pc probeer te uploaden.
Alles is origineel ingesteld zoals op de andere pc (die defect is).
Wachtwoord en username zijn ok. ook de poort en ftp naam.
Wie weet raad?

gr.

Peter.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: Waar kan ik mijn vragen kwijt over Filezilla cliënt?

Bericht door nirwana »

Peter,

Welkom hier op het forum.

Ik heb jouw foutmelding even in Google gegooid en dan kom ik dit bericht tegen. Dat heeft niet met Filezilla te maken, maar is wel een soortgelijke melding.

Doorgaans is het met FTP zo dat je afhankelijk van het account waarmee je inlogt in een bepaalde directory terecht komt. Vervolgens kun je vanaf daar naar een andere map navigeren of direct in die map een bestand uploaden. Daarnaast kun je ook zelf nog een andere map opgeven. In Filezilla kun je in Sitebeheer onder het tabblad Geavanceerd opgeven welke lokale map er standaard gebruikt moet worden en welke map op de server.

Zo plaatst iemand in het onderwerp waar ik net naar verwees de volgende opmerking:
Bij MijnDomein moet je uploaden in de map /public/sites/www.onlinesurfspullen.nl/
Mogelijk helpt het als je dat in Filezilla opgeeft als standaard externe map. Uiteraard moet je dan dat webadres vervangen door jouw eigen domeinnaam.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie