yahoo site omzetten naar kompozer?

Tips voor de Nvu en Kompozer. Dit zijn visuele programma's om webpagina's mee te maken (WYSIWYG).
Plaats reactie
blacq
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 januari 2009, 12:47
    unknown unknown

yahoo site omzetten naar kompozer?

Bericht door blacq »

Hoi, ik heb onlangs via yahoo site builder een website gemaakt maar wil hem verder bewerken in Kompozer. Ik kan nu niet de pagina's omzetten van yahoo naar kompozer toe. Wie kan me daar mee helpen?

Verder: als ik een pagina aanmaak met een foto erin, dan zie ik alleen maar een klein deel van de foto. De pagina is zo groot dat hij niet in het beeld scherm past. ook als ik een voorbeeld zie op het web dan zie ik geen totale pagina, maar een deel ervan. Hoe kan ik dit verkleinen?
graag hulp :)
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

Ik wil je daarmee heel graag helpen, alleen kan ik dat niet om de dood eenvoudige reden dat ik geen flauw idee heb hoe een yahoo site builder werkt. Ik vermoed dat je die gemaakt hebt met een of andere yahoo template en (ik vermoed alweer) dat dit niet zomaar in te passen is in Kompozer.

Wat je zou kunnen proberen: al je online webpagina's opslaan op je computer en vervolgens al die pagina's openen en bewerken in Kompozer.
Als dat niet lukt: diep zuchten en opnieuw beginnen.
Andere vragen en/of problemen met betrekking tot Nvu/Kompozer, graag plaatsen een paar verdiepingen hoger:
http://www.mozbrowser.nl/forum/viewforum.php?f=26
Plaats reactie