Onderschrift veranderen

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
arhan
Berichten: 118
Lid geworden op: 9 januari 2007, 18:08
Locatie: Z.O.Vlaanderen
    Ubuntu Firefox

Onderschrift veranderen

Bericht door arhan »

Gebruikerspaneel > Wijzig onderschrift > Wijzigen van 8.04 naar 10.04 > Versturen .Blijft altijd onveranderd,wat doe ik hier fout :roll:
K :wink:
Afbeelding
Firefox - Thunderbird
Volop Ubuntu 10.04 gebruiker
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    Linux Firefox

Re: Onderschrift veranderen

Bericht door adri »

Ik zou het niet weten, dient gewoon te werken.

Misschien kun je nirwana hierover een pb sturen?

Bij deze verplaatst naar Suggesties en updates.
Afbeelding
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Ubuntu Firefox
Contacteer:

Re: Onderschrift veranderen

Bericht door nirwana »

Ik heb zojuist het onderschrift proberen te wijzigen via het beheer-systeem. Daarbij kreeg ik de melding dat een afbeelding in het onderschrift maximaal 40 pixels hoog mag zijn. Dat heb ik onlangs ingesteld als een veilige waarde om misbruik te voorkomen. De afbeelding die jij gebruikt is echter 45 pixels hoog, dus daardoor kon je de wijziging niet opslaan. Echter vind ik die 45 pixels in jouw geval niet heel erg hoog. Daarom heb ik deze waarde nu opgehoogd naar 50 pixels. Daardoor kon ik de aanpassing van jouw handtekening weer opslaan.

PS: waarom gebruik je eigenlijk 10.04 als Ubuntu 10.10 al uit is ? De enige reden die ik me kan voorstellen is dat 10.04 een LTS-release is.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie