Priveberichten sturen werkt niet?

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Gesloten
knorretje
Berichten: 204
Lid geworden op: 8 augustus 2010, 11:37
    Windows Vista Firefox

Priveberichten sturen werkt niet?

Bericht door knorretje »

Ik heb geprobeerd om via dit forum een privebericht te sturen naar Mad Maks over verbatim.
Het valt mij op dat het bericht blijft staan in de map Postvak Uit in het gebruikerspaneel. Is dit normaal? Is het dan wel of niet verzonden?
Ik had gedacht dat het na verzenden terecht zou komen in de map Verzonden berichten o.i.d.?
Als er iemand is die ervaring heeft met het versturen van priveberichten dan verneem ik graag een reactie.

Groeten knorretje
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    Linux Firefox
Contacteer:

Re: Priveberichten sturen werkt niet?

Bericht door Mad Maks »

HI

ik heb je bericht ontvangen en netjes vanmiddag een mailtje gehad dat er een bericht was.

groet

MM
knorretje
Berichten: 204
Lid geworden op: 8 augustus 2010, 11:37
    Windows Vista Firefox

Re: Priveberichten sturen werkt niet?

Bericht door knorretje »

Oke MM, bedankt voor de reactie.
Nog maar eens het paneel gecontroleerd.
Het bericht staat nu wel in de map verzonden berichten, het duurt blijkbaar een tijdje voor het zover is.
Probleem in ieder geval opgelost dus.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    Linux Firefox

Re: Priveberichten sturen werkt niet?

Bericht door adri »

knorretje schreef:Ik heb geprobeerd om via dit forum een privebericht te sturen naar Mad Maks over verbatim.
Het valt mij op dat het bericht blijft staan in de map Postvak Uit in het gebruikerspaneel. Is dit normaal? Is het dan wel of niet verzonden?
Ik had gedacht dat het na verzenden terecht zou komen in de map Verzonden berichten o.i.d.?
Als er iemand is die ervaring heeft met het versturen van priveberichten dan verneem ik graag een reactie.

Groeten knorretje
Het werkt normaal gesproken (althans, ik heb er nog nooit problemen mee gehad). Berichten blijven in Postvak Uit staan zolang de ontvanger de pb nog niet gelezen heeft. :!:
Afbeelding
Gesloten