Nederlandse vertaling

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Gesloten
bachus
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 juli 2011, 18:39
    Windows XP Internet Explorer 8

Nederlandse vertaling

Bericht door bachus »

Hallo allemaal,

Sinds kort werk ik SeaMonkey om mijn website te onderhouden.

Ik ben nu op zoek naar een Nederlandstalige gebruiksaanwijzing zodat ik stap voor stap wegwijs wordt gemaakt in de mogelijkheden om mijn site te veranderen.

Wie weet waar ik dit kan vinden.

Hoi, bachus.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    Linux Firefox

Re: Nederlandse vertaling

Bericht door adri »

In hoeverre het nog actueel is weet ik niet, maar ik vond een Nederlandstalige handleiding voor Netscape Composer (de voorloper van Mozilla Suite, wat weer de voorloper was van SeaMonkey: http://www.comeniuslyceum.nl/ftp_cl/com ... netsc.html
Afbeelding
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: Nederlandse vertaling

Bericht door nirwana »

Ik wil je toch echt aanraden om Kompozer te gaan gebruiken, aangezien die ontwikkeling altijd verder is dan Seamonkey: www.kompozer.net

Nederlandstalige informatie over Kompozer vind je op www.kompozer.nl

Een uitgebreide Engelstalige handleiding voor Kompozer vind je op www.charlescooke.me.uk/web/kz-ug-home.htm
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
bachus
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 juli 2011, 18:39
    Windows XP Internet Explorer 8

Re: Nederlandse vertaling

Bericht door bachus »

Het is gelukt ik heb een Nederlandstalige uitleg van het progamma, bedankt voor de goede tips.

bachus
Gesloten