Screen castify voor FF,vervanger ?

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
tjein
Berichten: 60
Lid geworden op: 6 juli 2011, 17:17
    Windows 10 Firefox

Screen castify voor FF,vervanger ?

Bericht door tjein »

Ik had die bij Chrome . Geluid had ik ook. Het haperen heb ik weg gekregen door op te nemen op de laptop zelf ipv Google Drive. Ergens zal het bufferen en dan naar Google Drive sturen wat haperingen geeft .
Denkelijk is het bestandstype ,video/audio van een FF screenrecorder goed van kwaliteit en geen projectbestand.
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: Screen castify voor FF,vervanger ?

Bericht door Torzan »

Ik heb er geen ervaring mee (gebruik geen Chrome) dus weet niet wat de add-on precies doet. Wel is er een add-on voor Firefox met toevallig dezelfde naam en min of meer dezelfde opzet, die nog in in ontwikkeling is. De maker ervan heeft alleen wat moeite met plaatsen ervan op AMO, maar is wel benieuwd naar de bevindingen van gebruikers. Als je wilt, zou je daarom via deze pagina een testversie ervan kunnen downloaden; gebruik de Dropbox-link onder in het eerste bericht. Ik heb hem zelf even geïnstalleerd en hij lijkt redelijk te werken.