Thunderbird 1.0 NL is klaar!

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Thunderbird-vertaling kwijt.
Gebruikersavatar
Tonnes
Berichten: 814
Lid geworden op: 20 november 2004, 21:40
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Tonnes »

Anne schreef:Ja, maar dan wel in een nieuw topic en voor 1.1. 1.0 kan niet meer gewijzigd worden.
Dat begrijp ik. Maar ik doelde uiteraard op de eerdere correcties hierboven uit de 3 posts van na 18 december..

Verder ben ik geneigd om voor nieuwe correcties nog steeds dezelfde referentie te nemen (te weten de xpi van 9 december) aangezien er daarnaar niets meer is veranderd, ook niet in die op mozdev.org/thunderbird. Is dat nog steeds verstandig?
Anne
Berichten: 459
Lid geworden op: 22 september 2004, 11:24
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Anne »

Firefox en Thunderbird delen een deel de code dus dat lijkt me niet. Uiteraard zullen er nog grote delen hetzelfde zijn aangezien alles nu gereed wordt gemaakt voor nightly builds (iig voor Firefox), maar er zouden dingen gewijzigd kunnen zijn.
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Klopt. Op http://lxr.mozilla.org/l10n/source/nl/ kun je nu ook al de mail-bestanden vinden. Het bouwen van vertaalde Thunderbird-versies moet ook voor versie 1.1 komen, dus net als voor Firefox kun je het beste naar de code in CVS kijken. Voor de échte mailbestanden zal die nog hetzelfde zijn als bij 1.0, maar de toolkit en andere bestanden die gedeeld worden zijn al verbeterd.
Gesloten