Official mozilla.org Localization Teams

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Firefox-vertaling kwijt.
Anne
Berichten: 459
Lid geworden op: 22 september 2004, 11:24
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Anne »

Ik heb jou ook een mail gestuurd, voordat je die post hierboven plaatste, ook niet aangekomen?
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
Gebruikersavatar
Z_God
Berichten: 410
Lid geworden op: 12 oktober 2003, 22:36
Locatie: Enschede
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Official mozilla.org Localization Teams

Bericht door Z_God »

Anne schreef:Heeft NL er al heen?
Ja. In de archives van de mailinglists, kan je meer info vinden.
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Anne schreef:Als je suggesties hebt, mail me dan aub. Ik weet niet zo heel veel van Vlaanderen af verder dus alle info is welkom.
Suggesties heb ik niet, maar ik heb het even gecontroleerd en de genoemde URL's zijn nog allemaal beschikbaar in België... .

Ik doelde met mijn reactie echter op de 'promotionele acties' in je bericht. Deze zouden eigenlijk zonder problemen ook in Vlaanderen kunnen gehouden worden.
Anne
Berichten: 459
Lid geworden op: 22 september 2004, 11:24
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Anne »

Mozilla Europe neemt mozilla.nl, firefox.nl, thunderbird.nl en sunbird.nl voor hun rekening. Ik weet niet meer of ik hier gister iets over had gepost, maar dit lijkt me wel een geschikt topic.

Iemand nog wat gehoord van Martijn Ras?

Martijn (nirwana), mijn e-mail ontvangen? Of is @mozbrowser.nl momenteel down? Op geen van beide mails die ik jullie heb gestuurd, eentje naar martijn en eentje naar info is een reactie gekomen.
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Anne schreef:Martijn (nirwana), mijn e-mail ontvangen? Of is @mozbrowser.nl momenteel down? Op geen van beide mails die ik jullie heb gestuurd, eentje naar martijn en eentje naar info is een reactie gekomen.
Met MozBrowser.nl is niets mis. Alleen had mijn mailclient (thunderbird) de mail al gedownload zonder dat ik het had opgemerkt :?
Maar inmiddels heb je een reply in jouw mailbox liggen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie