Official mozilla.org Localization Teams
-
Re: Official mozilla.org Localization Teams
Ja. In de archives van de mailinglists, kan je meer info vinden.Anne schreef:Heeft NL er al heen?
-
Suggesties heb ik niet, maar ik heb het even gecontroleerd en de genoemde URL's zijn nog allemaal beschikbaar in België... .Anne schreef:Als je suggesties hebt, mail me dan aub. Ik weet niet zo heel veel van Vlaanderen af verder dus alle info is welkom.
Ik doelde met mijn reactie echter op de 'promotionele acties' in je bericht. Deze zouden eigenlijk zonder problemen ook in Vlaanderen kunnen gehouden worden.
-
Mozilla Europe neemt mozilla.nl, firefox.nl, thunderbird.nl en sunbird.nl voor hun rekening. Ik weet niet meer of ik hier gister iets over had gepost, maar dit lijkt me wel een geschikt topic.
Iemand nog wat gehoord van Martijn Ras?
Martijn (nirwana), mijn e-mail ontvangen? Of is @mozbrowser.nl momenteel down? Op geen van beide mails die ik jullie heb gestuurd, eentje naar martijn en eentje naar info is een reactie gekomen.
Iemand nog wat gehoord van Martijn Ras?
Martijn (nirwana), mijn e-mail ontvangen? Of is @mozbrowser.nl momenteel down? Op geen van beide mails die ik jullie heb gestuurd, eentje naar martijn en eentje naar info is een reactie gekomen.
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
-
- Beheerder
Met MozBrowser.nl is niets mis. Alleen had mijn mailclient (thunderbird) de mail al gedownload zonder dat ik het had opgemerktAnne schreef:Martijn (nirwana), mijn e-mail ontvangen? Of is @mozbrowser.nl momenteel down? Op geen van beide mails die ik jullie heb gestuurd, eentje naar martijn en eentje naar info is een reactie gekomen.

Maar inmiddels heb je een reply in jouw mailbox liggen.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu