Nightly build 16-11

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Firefox-vertaling kwijt.
Plaats reactie
Bonaparte
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 oktober 2004, 23:05
    unknown unknown

Nightly build 16-11

Bericht door Bonaparte »

De intro pagina van de help onderwerpen werkt weer correct. Volgens mij is ook het woord stek verdwenen :D


Bij de help onderwerpen als je een onderwerp in de verklarende woordenlijst aanklikt krijg je de volgende XML foutmelding:

XML ontleedfout: niet goed-gevormd Lokatie: jar:file:///C:/Documents%20and%20Settings/Thom/Application%20Data/Mozilla/Firefox/Profiles/maf2vwmc.default/extensions/%7B83532d50-69a7-46d7-9873-ed232d5b246b%7D/chrome/nl-NL.jar!/locale/help/glossary.xhtml#authentication Regelnummer 107, kolom 26: andere webpagina&lsquos bevat. Speciale programma‘s kunnen feeds lezen en een lijst -------------------------^

====

Daarnaast komt mijn Index niet verder dan de letter I. Kwee nie of jullie daat na nog bezig zijn.... of :)

====

Onderin prefs-ssl.dtd zitten trouwens nog wat onvertaalde strings

Thom
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

In de bug op bugzilla voor veranderingen in de NL vertaling heb ik fixes voor al je problemen geplaatst. Als er een patch voor wordt gemaakt zullen ze opgelost zijn. Waarschijnlijk is het dus in de versies van morgenavond opgelost.

Verder zijn ook verbeteringen voor prefs-ssl.dtd gisteren al op de CVS server geplaatst. In de versie van vanavond moeten die in ieder geval vertaald zijn.
Bonaparte
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 oktober 2004, 23:05
    unknown unknown

Bericht door Bonaparte »

Problemen is een groot woord :)

Het zijn mijn opmerkingen bij jullie uitdagingen

Thom
Plaats reactie