Als je een programma veel gebruikt wen je er vanzelf aan. Op iedere vertaling is wel wat aan te merken!
Ik begrijp dat de vertalers er een hoop werk aan hebben, daar heb ik veel respect voor.

Maar de vraag is wat vinden jullie hiervan.
Nee, vind is goedmark schreef:Omdat het niet zo makkelijk is zomaar een nieuwe release uit te brengen. Ik ben geen expert op mozilla.org gebied, maar ik denk dat het niet kan.
Trouwens, moet het niet vindt zijn?
Juist door die Duitse update dacht ik eraan, en geen goede indruk, indereen maakt wels eens fouten die snel opgelost moeten worden(of was het nu fautenAnne schreef:, dit is bijvoorbeeld met de Duitse versie gebeurt, maar dat is hoogst uitzonderlijk. Daarnaast geeft het niet echt een goede indruk.
Ik weet niet waar jij stekken ziet maar in de Windows versies is die er al bijna een week uit dacht ik.FFuser schreef:in de voorlaatste nighty vond ik nog altijd stekken terug, mijn commentaren op de linuxinstaller waren nog niet opgelost...
goed maar nog niet perfect
ik gan nu de versie van 22/11 van 21 uur proberen
UPDATE, nog altijd problemen met installer, nog altijd stekken (dit ging toch sites worden of vergis ik mij?)
Of morgen of donderdag. Verder is het beste om de frontpage van mozbrowser.nl in de gaten te houden. Er is wel een mailingslijst waar dit ook op geplaatst zal worden, maar daar komen ook vragen etc. op terecht en ik weet niet of je die ook wilt hebben.Gast schreef:Enig idee wanneer die lancering is?
En kan ik dat ook in een mailtje of nieuwsbrief toegezonden krijgen?
Alvast bedankt voor de reactie.