Vette balk bij NL-Firefox

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Firefox-vertaling kwijt.
Plaats reactie
Jake
    unknown unknown

Vette balk bij NL-Firefox

Bericht door Jake »

Als ik de NL-vertaling (ZIP) installeer over de EN-versie van Firefox dan komt er zo'n vette balk (+- 1/3 van het scherm) onderaan m'n scherm te staan met een gedeelte van een pagina , zoiets als " href: blabla nogiets" , met grote rode letters.

Heb het geinstalleerd (gekopieerd) zoals beschreven, met Extensies Disabled, maar de balk blijft.

De Engelse daarentegen weer teruggezet (Installer) : Geen probleem.

Wat doe ik fout ?
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

De fout is op zich bekend; zie onder andere http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?t=311

Maar wat je nu precies fout doet is nog niet helemaal duidelijk. Waarschijnlijk doe je niets fout. Het aanmaken van een compleet nieuw profiel kan helpen. Uiteindelijk lossen de meesten het probleem wel op, maar het vergt soms wat moeite.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Jake
    unknown unknown

Bericht door Jake »

Bedankt, inderdaad met -p achter de snelkoppeling werkte het meteen, met een nieuw profiel uiteraard.

Had ik bijna zelf kunnen bedenken, maar ja : goed dat er deze forums zijn!

Ben trouwens benieuwd of je bij Mykro$ft ook zo snel een goed antwoord krijgt... rare vraag eigenlijk.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Jake schreef:Had ik bijna zelf kunnen bedenken, maar ja : goed dat er deze forums zijn!
Je moet het net even weten (c.q. weten te vinden).
Jake schreef:Ben trouwens benieuwd of je bij Mykro$ft ook zo snel een goed antwoord krijgt... rare vraag eigenlijk.
Van Microsoft zelf hoef je het in elk geval niet te verwachten (of je moet de nodige centjes meebrengen en maar hopen dat ze jouw probleem gaan oplossen). In elk geval zijn wij hier bereid om voor het goede doel te helpen. Iedereen die is bevrijd van Microsoft-software is er weer eentje. Zonder daarbij parallellen te willen trekken met religieuze stromingen of iets in die trant. Dat klinkt zo zwaar; al moet ik wel zeggen dat wij sterk geloven in de kracht van de Mozilla-software.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie