Ik heb net firefox 0.8 geinstalleerd en ik moet zeggen na veel problemen met iexplore echt geweldig gewoon.
Alleen nu heb ik de nederlandse versie geinstalleerd , maar waarschijnlijk doe ik iets verkeerd?
Ik heb de andere topics gelezen, maar (ja ik voel me een beetje dom )
angel schreef:Alleen nu heb ik de nederlandse versie geinstalleerd , maar waarschijnlijk doe ik iets verkeerd?
Kan je iets meer details geven alstublieft?
Gebruik je de installer (het installeerprogramma) of het zipbestand?
Wat gaat er mis? Krijg je nog altijd de Engelstalige versie?
ByteWarrior schreef:Gebruik je de installer (het installeerprogramma) of het zipbestand?
Wat gaat er mis? Krijg je nog altijd de Engelstalige versie?
Of het is het probleem met een vreemde rode tekst zodra je de popupstopper wilt gebruiken ? Of een witte balk onderaan het venster zoals hier wel vaker is gemeld tijdens de introductie van FF 0.8 NL.
De meest-gebruikte oplossing: maak een nieuw profiel aan voor Firefox 0.8 NL: start firefox (met het volledige pad ervoor) met de -p optie (via Start > Uitvoeren...) als "c:\program files\mozilla firefox\firefox.exe" -p (of zoals bij jou lokaal het pad naar Firefox is). Vervolgens kun je een nieuw profiel aanmaken en Firefox daarmee opstarten. Doorgaans werkt het dan beter als je voorheen wat problemen had met deze Firefox-versie.
Ik gebruik het zip bestand deze heb ik naar de map program files/mozilla firefox gekopieerd(eerst uitgepakt natuurlijk).
En vervolgens klik ik op de snelkoppeling en de engelse versie komt tevoorschijn.
Ik draai met win98se btw
Probeer Firefox dan eens te starten met de volgende parameters toegevoegd: -contentLocale US -UILocale en-US
(dit kan in Windows via Start > Uitvoeren en dan het hele pad naar Firefox invullen)
angel schreef:eeeh... kan het bestand niet vinden zegt ie??
Even voor de zekerheid:
Je gebruikt "Start > uitvoeren"
Dan bladeren naar de map waarin je Thunderbird geïnstalleerd hebt en selecteer je het thunderbird.exe bestand (waarschijnlijk c:\Program Files\Thunderbird\thunderbird.exe).
Nu zie je het hele pad (met aanhalingstekens denk ik). Helemaal achter die regel typ je dan nog -contentLocale US -UILocale en-US
angel schreef:eeeh... kan het bestand niet vinden zegt ie??
start -> uitvoeren -> bladeren -> blader naar de FF map en klik op Firefox.exe -> klik ok -> type achter de regel die nu bij uitvoeren staat -contentLocale NL -UILocale nl-NL -> ok
als het goed is start FF nu wel op in het nederlands, dit hoef je maar een keer te doen de volgende keer als je op de snelkoppeling klikt zal het ook weer nederlands zijn.
ByteWarrior schreef:Dan bladeren naar de map waarin je Thunderbird geïnstalleerd hebt en selecteer je het thunderbird.exe bestand (waarschijnlijk c:\Program Files\Thunderbird\thunderbird.exe).
Nu zie je het hele pad (met aanhalingstekens denk ik). Helemaal achter die regel typ je dan nog -contentLocale US -UILocale en-US