Ik gebruik Mozilla Firefox omdat...

We zitten met z'n allen dit forum wel mooi vol te schrijven over Mozilla (Firefox, Sunbird, Suite, Thunderbird, etc.), maar wat is eigenlijk de reden dat we een van deze (of alle) Mozilla-producten gebruiken?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bastos
Berichten: 39
Lid geworden op: 3 augustus 2010, 19:29
    Windows XP Firefox

Ik gebruik Mozilla Firefox omdat...

Bericht door Bastos »

Er komt straks een nieuwe versie van IE uit, namelijk IE9 en die kan je alleen installeren als je Windows Vista of Windows 7 hebt. Dus met Windows XP ben je nergens.

Firefox is een sympathieke browser die op alle Windows versies werkt!
Vini, vidi, Firefox!
foxofinfinety
Berichten: 31
Lid geworden op: 4 juli 2009, 20:57
Locatie: briltil (zuidhorn)
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: Ik gebruik Mozilla Firefox omdat...

Bericht door foxofinfinety »

Bastos schreef:alle Windows versies werkt!
niettes! op Windows 2000 doet hij het niet meer (wat nogal balen is want dat hebben we nog wel op werk)
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: Ik gebruik Mozilla Firefox omdat...

Bericht door nirwana »

foxofinfinety schreef:
Bastos schreef:alle Windows versies werkt!
niettes! op Windows 2000 doet hij het niet meer (wat nogal balen is want dat hebben we nog wel op werk)
Da's niet de bedoeling, want Windows 2000 staat nog wel gewoon in de lijst: http://www.mozilla.com/en-US/firefox/sy ... ments.html
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
foxofinfinety
Berichten: 31
Lid geworden op: 4 juli 2009, 20:57
Locatie: briltil (zuidhorn)
    Ubuntu Firefox
Contacteer:

Re: Ik gebruik Mozilla Firefox omdat...

Bericht door foxofinfinety »

nirwana schreef:
foxofinfinety schreef:
Bastos schreef:alle Windows versies werkt!
niettes! op Windows 2000 doet hij het niet meer (wat nogal balen is want dat hebben we nog wel op werk)
Da's niet de bedoeling, want Windows 2000 staat nog wel gewoon in de lijst: http://www.mozilla.com/en-US/firefox/sy ... ments.html
das inderdaad raar, want hij wil niet installeren....

maar ook als ie het op 2000 doet (kan iets met die PC zijn immers) dan nog is het niet allen, want je hebt ook nog oudere versies, e.g. 98(SE), 95 etc.
Gebruikersavatar
Tonnes
Berichten: 814
Lid geworden op: 20 november 2004, 21:40
    Windows XP Firefox
Contacteer:

Re: Ik gebruik Mozilla Firefox omdat...

Bericht door Tonnes »

Win 2000 zou voor 3.6 nog geen probleem moeten zijn. Hetzelfde geldt voor 4.0 (zie o.a. bug 579078 en deze discussie).

(En dan te bedenken dat er nu mensen zijn die over een upgrade naar XP nadenken) ;)
Doe eens gek. Let op je spelling.
Plaats reactie