Logisch vervolg

We zitten met z'n allen dit forum wel mooi vol te schrijven over Mozilla (Firefox, Sunbird, Suite, Thunderbird, etc.), maar wat is eigenlijk de reden dat we een van deze (of alle) Mozilla-producten gebruiken?
Plaats reactie
pa4wdh
    unknown unknown

Logisch vervolg

Bericht door pa4wdh »

Waarom ik mozilla gebruik ??

Eerst was netscape 4.x mijn browser ... maar omdat dat toch niet alles is, ben ik de nieuwe versies van netscape gaan volgen, tot 7.1 ..... wat bij mijn weten de laatste netscape versie is.

Al die tijd stond er op mijn computer al een stukoude versie van mozilla (door een full install van SuSE 7.1, die er overigens nog steeds op staat), waar ik nooit veel aandacht aan had besteed. Maar ja, netscape stopte ..... IE kon ik niet gebruiken, en al zou ik kunnen, dan zou ik het nog niet willen.

Toch maar eens een recente mozilla versie gaan downloaden .... 1.4 was 't toen geloof ik. Sinds dien erg tevreden, en zou niet weten waarom ik iets anders zou moeten gebruiken.

M'n vader, die IE gebruikte, had ook veel last van "handige" toolbars en andere IE rotzooi .... Firebird geinstalleerd en alle problemen verdwenen als sneeuw voor de zon ...

Mozilla is voor mij de enige serieuze browser op 't moment, en tja ... sites die beweren niet te werken of dat ook echt niet doen ... daar hebben ze 't email adres van de webmaster voor uitgevonden :-)
Plaats reactie