Ik gebruik Mozilla omdat...

We zitten met z'n allen dit forum wel mooi vol te schrijven over Mozilla (Firefox, Sunbird, Suite, Thunderbird, etc.), maar wat is eigenlijk de reden dat we een van deze (of alle) Mozilla-producten gebruiken?
Noes
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 augustus 2004, 16:33
    unknown unknown

Bericht door Noes »

Ik gebruik Firefox omdat IE gewoon verschrikkelijk gevaarlijk is. Bovendien kun je geweldige extensions installeren, heel handig als je webdesigner bent.
Gebruikersavatar
Berend Jansen
Berichten: 272
Lid geworden op: 1 september 2004, 15:36
Locatie: Assen
    unknown unknown

Bericht door Berend Jansen »

Ik gebruik Firefox/Thunderbird, omdat al in 1996 m'n toenmalige internetprovider mij Netscape adviseerde ("IE is bagger...").
Helaas is Netscape niet in afzonderlijke applicaties te downloaden en zijn de laatste versies niet in het Nederlands.
Maar Firefox en Thunderbird zijn prima alternatieven.
Sport ontwikkelt het lichaam, maar vernauwt de geest.
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door moZes »

Berend Jansen schreef:Helaas is Netscape niet in afzonderlijke applicaties te downloaden en zijn de laatste versies niet in het Nederlands.
Als je iets als Netscape wil hebben, gebruik dan de Mozilla suite met browser, mail , chat , adresboek en composer. En ook nog in het Nederlands te krijgen.
Gebruikersavatar
menso
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 september 2004, 14:54
    unknown unknown

Bericht door menso »

Omdat het moest van Arjan, dus ja dan doe je dat maar he. :lol: :lol: :lol:
In ieder geval moest ik wel wat anders want IE maakte meer kapot dan me lief was....
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

menso schreef:Omdat het moest van Arjan, dus ja dan doe je dat maar he. :lol: :lol: :lol:
In ieder geval moest ik wel wat anders want IE maakte meer kapot dan me lief was....
LOL :lol: wat wordt er toch goed naar me geluisterd :twisted:
Gebruikersavatar
Pl33b0rst3l
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 september 2004, 20:58
Locatie: Haarlem
    unknown unknown

Bericht door Pl33b0rst3l »

Ik ben overgestapt naar Mozilla FIrefox omdat er Mozilla nix minder bied, maar meer dan EI. Ik vind dat microsoft hier nog 1 puntje aan mag zuigen!!!
Plaats reactie