snelle vertaling

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Mozilla-vertaling kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

snelle vertaling

Bericht door moZes »

Wederom complimenten voor de snelle levering van de vertaling van de Mozilla Suite, hij ziet er weer goed uit.

Is er nog behoefte aan een aangepaste versie voor MozBrowser.nl?
Hierin onder andere een gewijzigde naam van de applicatie "MozBrowser.nl" i.p.v. Mozilla, het Mozbrowser.nl logo bij Hulp -> Over:MozBrowser.nl en een verwijzing naar www.MozBrowser.nl als je op de throbber klikt rechtsboven.

Hulde voor Martijn Ras!
:D :D :D
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: snelle vertaling

Bericht door nirwana »

moZes schreef:Is er nog behoefte aan een aangepaste versie voor MozBrowser.nl?
Hierin onder andere een gewijzigde naam van de applicatie "MozBrowser.nl" i.p.v. Mozilla, het Mozbrowser.nl logo bij Hulp -> Over:MozBrowser.nl en een verwijzing naar www.MozBrowser.nl als je op de throbber klikt rechtsboven.
Kun je zoiets in een XPI verpakken zodat men dat kan instelleren indien gewenst ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
JaY
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 juni 2004, 8:44
    unknown unknown
Contacteer:

Re: snelle vertaling

Bericht door JaY »

moZes schreef:Is er nog behoefte aan een aangepaste versie voor MozBrowser.nl?
Hierin onder andere een gewijzigde naam van de applicatie "MozBrowser.nl" i.p.v. Mozilla, het Mozbrowser.nl logo bij Hulp -> Over:MozBrowser.nl en een verwijzing naar www.MozBrowser.nl als je op de throbber klikt rechtsboven.
Ik vind het een zeer goed idee! Zou het ook mogelijk zijn om de default bookmarks naar nederlandse pagina's te laten linken, zoals een nederlandse vertaling van de faq enzo?
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Re: snelle vertaling

Bericht door moZes »

nirwana schreef:Kun je zoiets in een XPI verpakken zodat men dat kan instelleren indien gewenst ?
Jazeker. Het is niets anders dan de xpi van Martijn.
JaY schreef:Zou het ook mogelijk zijn om de default bookmarks naar nederlandse pagina's te laten linken, zoals een nederlandse vertaling van de faq enzo?
Dat weet ik niet. Waarschijnlijk zitten die ingebakken in de Engelse .jar files.
Ik zal eens kijken of ik wat kan vinden.
Plaats reactie