Firefox 1.0 Preview Release

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
ByteWarrior
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Jan schreef:Ik wil graag Engels
Sorry, ik moet dringend beter leren lezen. Gebruik dan het volgende commando:

Code: Selecteer alles

firefox -contentLocale EN -UILocale en-US
Jan
    unknown unknown

Bericht door Jan »

Her werkt al! Bedankt jongens.
Sorry, ik moet dringend beter leren lezen

En ik moet beter leren schrijven. :wink:
Danny
    unknown unknown

Bericht door Danny »

Hallo,

Ik las dit bericht hierover in;http://www.webwereld.nl/nieuws/19505.phtml
is het verstandig of moet ik dan van vers.0.93 naar die nieuwe vers.

Groeten,

Danny
ByteWarrior
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Danny schreef:Ik las dit bericht hierover in;http://www.webwereld.nl/nieuws/19505.phtml
is het verstandig of moet ik dan van vers.0.93 naar die nieuwe vers.
Het is altijd verstandig om de laatste versie van een programma te gebruiken. Hoewel de kans klein is dat deze veiligheidsproblemen zullen uitgebuit worden op jouw pc, neem je toch beter het zekere voor het onzekere en installeer je de laatste versie...
robbie
    unknown unknown

bookmarks sort

Bericht door robbie »

hallo,

Ik mis de sorteer mappen in de nieuwe versie ?

Groetjes,
sc00zy
    unknown unknown
Contacteer:

Re: bookmarks sort

Bericht door sc00zy »

robbie schreef:hallo,

Ik mis de sorteer mappen in de nieuwe versie ?

Groetjes,
Ik weet niet zeker of ik begrijp wat je bedoelt... maar de extensie "sort bookmarks" werkt geloof ik nog niet met de laatste Firefox...
Deze functie is nu in Firefox ingebouwd... je komt er achter door te rechtsklikken op een map in je bookmarks, er staat dan "Sort by name"...
nirwana
Beheerder
    unknown unknown
Contacteer:

Re: bookmarks sort

Bericht door nirwana »

sc00zy schreef:Deze functie is nu in Firefox ingebouwd... je komt er achter door te rechtsklikken op een map in je bookmarks, er staat dan "Sort by name"...
Hmm, komt me bekend voor van Internet Explorer. Alleen daar werkt het ook in het Windows startmenu en daar is dat gewoon ook nodig, want het startmenu doet het standaard niet uit zichzelf.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Ria schreef:Ik zie het al... het zijn bewegende gifplaatjes. Stond eerst uit. :)
Waar kan je dit aan- en uitzetten? Ik gebruik Firefox 0.9.3 op Mac OS X. Ik heb al bij de voorkeuren gekeken maar op het eerste (en tweede en derde :-) ) zicht kan ik daar niets ontdekken :?:
Gert-Paul
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Anonymous schreef:
Ria schreef:Ik zie het al... het zijn bewegende gifplaatjes. Stond eerst uit. :)
Waar kan je dit aan- en uitzetten? Ik gebruik Firefox 0.9.3 op Mac OS X. Ik heb al bij de voorkeuren gekeken maar op het eerste (en tweede en derde :-) ) zicht kan ik daar niets ontdekken :?:
De pref is ook niet standaard zichbaar maar kan alleen aangepast worden door about:config in de adresbalk in te typen.

Kijk dan bij de instelling voor image.animation_mode en zet deze op none als je geen animaties wilt zien, of op once als ze maar 1 keer moeten worden afgespeeld. Normal is de standaard waarde.
Robbie
    unknown unknown

Bericht door Robbie »

sc00zy schreef:Ik weet niet zeker of ik begrijp wat je bedoelt... maar de extensie "sort bookmarks" werkt geloof ik nog niet met de laatste Firefox...
Deze functie is nu in Firefox ingebouwd... je komt er achter door te rechtsklikken op een map in je bookmarks, er staat dan "Sort by name"...
Klopt het werkt niet , hopende dat ze een extensie sort maken voor deze versie, is wel handig alles op alfabetische volgorde van mappen.

Groeten,

Robbie.
sc00zy
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Robbie schreef:Ik weet niet zeker of ik begrijp wat je bedoelt... maar de extensie "sort bookmarks" werkt geloof ik nog niet met de laatste Firefox...

Klopt het werkt niet , hopende dat ze een extensie sort maken voor deze versie, is wel handig alles op alfabetische volgorde van mappen.

Groeten,

Robbie.
Hoezo werkt het niet?
Het werkt per map, dus als ik 'sort by name' op de map bookmarks doe dan sorteerd hij binnen die map (helaas niet in submappen).
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

sc00zy schreef:Hoezo werkt het niet?
Het werkt per map, dus als ik 'sort by name' op de map bookmarks doe dan sorteerd hij binnen die map (helaas niet in submappen).
Het zijn de submappen wat ik bedoelde, moeten maar weer afwachten
wanneer het komt.

Robbie
sc00zy
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

De extensie 'sort bookmarks' werkt we degelijk met 1.0PR en is hier te downloaden...
http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=102
Let wel op dat je de repackaged versie neemt, die is namelijk geschikt gemaakt voor 1.0PR
sc00zy
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Robbie, je kan teksten quoten door op Afbeelding te klikken.

Ik heb je voorgaande berichten even aangepast...
Dan is alles wat overzichtelijker :wink:
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Ja ok,

Bedankt voor alle info van je, en nog wachten op de Ned.versie ervan.

Groeten,

Robbie.
Plaats reactie