Sorry, ik moet dringend beter leren lezen. Gebruik dan het volgende commando:Jan schreef:Ik wil graag Engels
Code: Selecteer alles
firefox -contentLocale EN -UILocale en-US
Sorry, ik moet dringend beter leren lezen. Gebruik dan het volgende commando:Jan schreef:Ik wil graag Engels
Code: Selecteer alles
firefox -contentLocale EN -UILocale en-US
Het is altijd verstandig om de laatste versie van een programma te gebruiken. Hoewel de kans klein is dat deze veiligheidsproblemen zullen uitgebuit worden op jouw pc, neem je toch beter het zekere voor het onzekere en installeer je de laatste versie...Danny schreef:Ik las dit bericht hierover in;http://www.webwereld.nl/nieuws/19505.phtml
is het verstandig of moet ik dan van vers.0.93 naar die nieuwe vers.
Ik weet niet zeker of ik begrijp wat je bedoelt... maar de extensie "sort bookmarks" werkt geloof ik nog niet met de laatste Firefox...robbie schreef:hallo,
Ik mis de sorteer mappen in de nieuwe versie ?
Groetjes,
Hmm, komt me bekend voor van Internet Explorer. Alleen daar werkt het ook in het Windows startmenu en daar is dat gewoon ook nodig, want het startmenu doet het standaard niet uit zichzelf.sc00zy schreef:Deze functie is nu in Firefox ingebouwd... je komt er achter door te rechtsklikken op een map in je bookmarks, er staat dan "Sort by name"...
De pref is ook niet standaard zichbaar maar kan alleen aangepast worden door about:config in de adresbalk in te typen.Anonymous schreef:Waar kan je dit aan- en uitzetten? Ik gebruik Firefox 0.9.3 op Mac OS X. Ik heb al bij de voorkeuren gekeken maar op het eerste (en tweede en derdeRia schreef:Ik zie het al... het zijn bewegende gifplaatjes. Stond eerst uit.) zicht kan ik daar niets ontdekken
Klopt het werkt niet , hopende dat ze een extensie sort maken voor deze versie, is wel handig alles op alfabetische volgorde van mappen.sc00zy schreef:Ik weet niet zeker of ik begrijp wat je bedoelt... maar de extensie "sort bookmarks" werkt geloof ik nog niet met de laatste Firefox...
Deze functie is nu in Firefox ingebouwd... je komt er achter door te rechtsklikken op een map in je bookmarks, er staat dan "Sort by name"...
Hoezo werkt het niet?Robbie schreef:Ik weet niet zeker of ik begrijp wat je bedoelt... maar de extensie "sort bookmarks" werkt geloof ik nog niet met de laatste Firefox...
Deze functie is nu in Firefox ingebouwd... je komt er achter door te rechtsklikken op een map in je bookmarks, er staat dan "Sort by name"...
Klopt het werkt niet , hopende dat ze een extensie sort maken voor deze versie, is wel handig alles op alfabetische volgorde van mappen.
Groeten,
Robbie.