Preview Release

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Preview Release

Bericht door Ria »

Er is bij mij enige verwarring gerezen over de term Preview Release. Sommige mensen op het Mozillazine forum bleken die al gedownload te hebben. En ik dacht dat die nog moest komen. Een link naar die PR wees naar... http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/ ... atest-0.9/ dus een doodgewone nightly. Tenslotte kwam ik erachter dat in het menu onder Help staat bij About Mozilla Firefox: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.3) Gecko/20040903 Firefox/1.0 PR.
Dus, weet iemand hier meer over?
Gebruikersavatar
FFuser
Berichten: 328
Lid geworden op: 11 augustus 2004, 19:25
Locatie: Antwerpen belgium
    unknown unknown

Bericht door FFuser »

De officiele build wordt volgens mij gereleased binnen (even spieken op planet.mozilla.org)
Firefox 0.10 (1.0 PR) 0 days, 11 hours, 5 minutes
ma 06 sep 2004 08:59:00 CEST
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; nl; rv:1.8) Gecko/20051111 Firefox/1.5
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Hij staat idd voor morgen gepland. Ik weet niet precies of ze dat halen, want ik zie nog 29 bugs op de rol staan (sommige zijn volgensmij al wel gefixed in de branch, terwijl hij nog wel in de lijst staat).
Van die 29 zullen denk ik 2/3 echte blokkers zijn, die vooral met security te maken hebben. Ik verwacht 1.0PR dus iig deze week en als het meezit morgen, we zullen het wel zien..
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Tja, op een gegeven moment bombarderen ze iets tot een preview release. Van de nightly die ik laatst downloade zei de installer ook dat het een Firefox 1.0 is. Goed, die installer is dus al geupdate. Zo wordt ook op gegeven moment de string opgehoogd naar een PR-versie.

Als Firefox 1.0 final uitkomt, dan zullen ze het vast wel ruimschoots bekend maken...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Lode
Berichten: 151
Lid geworden op: 17 juli 2004, 2:24
Locatie: Alkmaar
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Lode »

he, hij zou nu uit moeten zijn :)
planet.mozilla schreef:Firefox Tree Schedule

Firefox 0.10 (1.0 PR)
now
Plaats reactie