Extensions menu werkt niet

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
sc00zy
    unknown unknown
Contacteer:

Extensions menu werkt niet

Bericht door sc00zy »

Mijn extensions menu komt niet meer tevoorschijn in Firefox (ook niet in safemode)... wat kan ik het beste doen?
ByteWarrior
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Extensions menu werkt niet

Bericht door ByteWarrior »

sc00zy schreef:Mijn extensions menu komt niet meer tevoorschijn in Firefox (ook niet in safemode)... wat kan ik het beste doen?
Bedoel je de Extension Manager (want er is geen Extension Menu voor zover ik weet)? Werkt de thema-manager nog? Wat deed je er net voor (een languagepack/extensie/thema installeren)??
Gert-Paul
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Waarom kun je de extension manager (ik neem aan dat je dat nl bedoelt) niet openen. Gebeurt er niets of verschijnt een error? Als het gewoon niet werkt, werken andere dingen zoals theme en download manager, options etc. wel?
Ria
    unknown unknown

Bericht door Ria »

Ik zou gewoon een nieuw profiel maken en. Tegenwoordig kan je alle extensies achter elkaar in één sessie installeren, dus dat is zo gepiept.
sc00zy
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Ik bedoel inderdaad de extension manager, deze komt gewoon helemaal niet te voorschijn wanneer ik er op klik....
De theme manager werkt nog wel gewoon...

Ik zal het eerst eens met een nieuw profiel proberen... ik heb al een hele poos geen extensies meer geinstalleerd dus ik weet niet wanneer dit is gebeurd...
sc00zy
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Ehm de profile manager wil ook niet te voorschijn komen, now what?
Ik heb het paar keer gecheckt... werkt echt niet :?
ByteWarrior
    unknown unknown
Contacteer:

sc00zy schreef:Ehm de profile manager wil ook niet te voorschijn komen, now what? Ik heb het paar keer gecheckt... werkt echt niet :?
Heb je toevallig met de bestanden in de directory geprutst of zo?

Als laatste redmiddel: een backupje van je profielen nemen en dan Firefox volledig opnieuw installeren.

Al vraag ik me wel af hoe je Firefox zover gekregen hebt... :?:
sc00zy
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

ByteWarrior schreef:
sc00zy schreef:Ehm de profile manager wil ook niet te voorschijn komen, now what? Ik heb het paar keer gecheckt... werkt echt niet :?
Heb je toevallig met de bestanden in de directory geprutst of zo?

Als laatste redmiddel: een backupje van je profielen nemen en dan Firefox volledig opnieuw installeren.

Al vraag ik me wel af hoe je Firefox zover gekregen hebt... :?:
Dat is het em juist... ik pruts nooit aan dat soort dingen want daar krijg narigheid van :cry:
ByteWarrior
    unknown unknown
Contacteer:

sc00zy schreef:Dat is het em juist... ik pruts nooit aan dat soort dingen want daar krijg narigheid van :cry:
Blijkbaar krijg je dus ook problemen als je er niet mee prutst... Dat zal dan een feature zijn. ;-)

Het probleem vinden kan nog interessant worden...

Welke versie van Firefox gebruik je? (toevallig een nightly build?)
Als je een vertaalde versie gebruikt, gebruik je dan de installer of de XPI?
Weet je nog ongeveer welke extensies je had voor dit gebeurde? (Misschien belangrijker nog: hoeveel??).
sc00zy
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

ByteWarrior schreef:
sc00zy schreef:Dat is het em juist... ik pruts nooit aan dat soort dingen want daar krijg narigheid van :cry:
Blijkbaar krijg je dus ook problemen als je er niet mee prutst... Dat zal dan een feature zijn. ;-)

Het probleem vinden kan nog interessant worden...

Welke versie van Firefox gebruik je? (toevallig een nightly build?)
Als je een vertaalde versie gebruikt, gebruik je dan de installer of de XPI?
Weet je nog ongeveer welke extensies je had voor dit gebeurde? (Misschien belangrijker nog: hoeveel??).
Bleek dat firefox.exe nog op de achtergrond draaide, ko ndaarom niet bij de profile manager...
Heb net met MozBackup een backup gemaakt van mn profiel en Firefox volledig gedeinstalleerd.
Vervolgens omgekeerde volgorde en het werkt allemaal weer naar behoren!

Ik gebruik Firefox 0.9.3 de Engelse installer met zeer weinig extensies vergeleken met jullie denk ik ;)
- IE View
- Sort bookmarks
- Web Developer
- Allow Right-Click

Edit:
- Windows Update
- User Agent Switcher

Dat was het al volgens mij...
ByteWarrior
    unknown unknown
Contacteer:

sc00zy schreef:Bleek dat firefox.exe nog op de achtergrond draaide, ko ndaarom niet bij de profile manager...
Waarschijnlijk even gecrasht of verkeerd afgesloten waardoor er nog deeltjes van Firefox in het geheugen achterbleven... Misschien was een herstart van de pc al genoeg geweest.
Vervolgens omgekeerde volgorde en het werkt allemaal weer naar behoren!
Prachtig! :-)
Ik gebruik Firefox 0.9.3 de Engelse installer met zeer weinig extensies vergeleken met jullie denk ik ;)
Ik gebruik ook niet zoveel extensies hoor. Een stuk of zes. En daar blijft het dan bij...
Plaats reactie