Extensions menu werkt niet
- sc00zy
- Contacteer:
Extensions menu werkt niet
Mijn extensions menu komt niet meer tevoorschijn in Firefox (ook niet in safemode)... wat kan ik het beste doen?
- ByteWarrior
- Contacteer:
Re: Extensions menu werkt niet
Bedoel je de Extension Manager (want er is geen Extension Menu voor zover ik weet)? Werkt de thema-manager nog? Wat deed je er net voor (een languagepack/extensie/thema installeren)??sc00zy schreef:Mijn extensions menu komt niet meer tevoorschijn in Firefox (ook niet in safemode)... wat kan ik het beste doen?
- Gert-Paul
- Contacteer:
- sc00zy
- Contacteer:
Ik bedoel inderdaad de extension manager, deze komt gewoon helemaal niet te voorschijn wanneer ik er op klik....
De theme manager werkt nog wel gewoon...
Ik zal het eerst eens met een nieuw profiel proberen... ik heb al een hele poos geen extensies meer geinstalleerd dus ik weet niet wanneer dit is gebeurd...
De theme manager werkt nog wel gewoon...
Ik zal het eerst eens met een nieuw profiel proberen... ik heb al een hele poos geen extensies meer geinstalleerd dus ik weet niet wanneer dit is gebeurd...
- sc00zy
- Contacteer:
- ByteWarrior
- Contacteer:
Heb je toevallig met de bestanden in de directory geprutst of zo?sc00zy schreef:Ehm de profile manager wil ook niet te voorschijn komen, now what? Ik heb het paar keer gecheckt... werkt echt niet
Als laatste redmiddel: een backupje van je profielen nemen en dan Firefox volledig opnieuw installeren.
Al vraag ik me wel af hoe je Firefox zover gekregen hebt...

- sc00zy
- Contacteer:
Dat is het em juist... ik pruts nooit aan dat soort dingen want daar krijg narigheid vanByteWarrior schreef:Heb je toevallig met de bestanden in de directory geprutst of zo?sc00zy schreef:Ehm de profile manager wil ook niet te voorschijn komen, now what? Ik heb het paar keer gecheckt... werkt echt niet
Als laatste redmiddel: een backupje van je profielen nemen en dan Firefox volledig opnieuw installeren.
Al vraag ik me wel af hoe je Firefox zover gekregen hebt...

- ByteWarrior
- Contacteer:
Blijkbaar krijg je dus ook problemen als je er niet mee prutst... Dat zal dan een feature zijn.sc00zy schreef:Dat is het em juist... ik pruts nooit aan dat soort dingen want daar krijg narigheid van

Het probleem vinden kan nog interessant worden...
Welke versie van Firefox gebruik je? (toevallig een nightly build?)
Als je een vertaalde versie gebruikt, gebruik je dan de installer of de XPI?
Weet je nog ongeveer welke extensies je had voor dit gebeurde? (Misschien belangrijker nog: hoeveel??).
- sc00zy
- Contacteer:
Bleek dat firefox.exe nog op de achtergrond draaide, ko ndaarom niet bij de profile manager...ByteWarrior schreef:Blijkbaar krijg je dus ook problemen als je er niet mee prutst... Dat zal dan een feature zijn.sc00zy schreef:Dat is het em juist... ik pruts nooit aan dat soort dingen want daar krijg narigheid van
Het probleem vinden kan nog interessant worden...
Welke versie van Firefox gebruik je? (toevallig een nightly build?)
Als je een vertaalde versie gebruikt, gebruik je dan de installer of de XPI?
Weet je nog ongeveer welke extensies je had voor dit gebeurde? (Misschien belangrijker nog: hoeveel??).
Heb net met MozBackup een backup gemaakt van mn profiel en Firefox volledig gedeinstalleerd.
Vervolgens omgekeerde volgorde en het werkt allemaal weer naar behoren!
Ik gebruik Firefox 0.9.3 de Engelse installer met zeer weinig extensies vergeleken met jullie denk ik

- IE View
- Sort bookmarks
- Web Developer
- Allow Right-Click
Edit:
- Windows Update
- User Agent Switcher
Dat was het al volgens mij...
- ByteWarrior
- Contacteer:
Waarschijnlijk even gecrasht of verkeerd afgesloten waardoor er nog deeltjes van Firefox in het geheugen achterbleven... Misschien was een herstart van de pc al genoeg geweest.sc00zy schreef:Bleek dat firefox.exe nog op de achtergrond draaide, ko ndaarom niet bij de profile manager...
Prachtig!Vervolgens omgekeerde volgorde en het werkt allemaal weer naar behoren!

Ik gebruik ook niet zoveel extensies hoor. Een stuk of zes. En daar blijft het dan bij...Ik gebruik Firefox 0.9.3 de Engelse installer met zeer weinig extensies vergeleken met jullie denk ik