foutmelding iets met entry point

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Inchi
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 september 2004, 15:44
    unknown unknown

foutmelding iets met entry point

Bericht door Inchi »

Hoi,

Elke keer als ik na het opstarten van de computer op de snelkoppeling van firefox klik, krijg ik de volgende foutmelding..

"The procedure entry point ?Assign@nsCSubstring@@QAEXABV1@@Z could not be located in the dynamic link libery xpcom.dll."

Weet iemand wat dit betekend en hoe ik er vanaf kom?

Groeten,
Inchi[/img]
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1447
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

kan je wat meer informatie geven: besturingssysteem, welke FF versie etc

groet

MM
Inchi
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 september 2004, 15:44
    unknown unknown

Bericht door Inchi »

Hoi,

Ik heb windows xp en ff 0.8.

Gisteren heb ik een 'calender' extension gedownload. Omdat ik er niks mee kon heb ik die weer gedeleted...kon hem nergens vinden behalve onder tool bij downloads in ff.
Ik denk dat ik er sindsdien last van heb, die foutmelding dus..
Ik heb ff pas twee dagen op mijn computer staan...

Eerst heb ik trouwens de nieuwste versie van ff in het Nederlands gedownload, maar bij het importeren van mijn favorieten ed. liep ff vast. Die heb toen gedeinstalleerd en een engesle versie genomen. 0.8 omdat die stabieler zou zijn.

Groeten Inchi
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Inchi schreef:Eerst heb ik trouwens de nieuwste versie van ff in het Nederlands gedownload, maar bij het importeren van mijn favorieten ed. liep ff vast. Die heb toen gedeinstalleerd en een engesle versie genomen. 0.8 omdat die stabieler zou zijn.
9.3 is even stabiel als elke andere versie. Je mag wel niet zomaar alles beginnen te verwijderen.

Aangezien je problemen hebt met het importeren van je favorieten, zou ik eerst de Engelstalige versie installeren, en daarna het Nederlandstalige Language pack (ik heb het nu over versie 9.3).

Je moet trouwens altijd zien hoe goed sommige extensies ondersteund worden. Als ze niet op update.mozilla.org verschijnen, moet je er niet al te veel van verwachten...
Plaats reactie