Geen Flash in FireFox NL

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    unknown unknown

Geen Flash in FireFox NL

Bericht door Frederik »

Heb net de NL browser gerinstalleerd en nu kan ik geen flash bekijken :(
Hoe krijg ik dit weer zichbaar?

Met de engelstalige versie nooit geen problemen gehad.
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

Opgelost !! Lag aan de flasplayer.
Irmen
Moderator
Berichten: 315
Lid geworden op: 3 november 2003, 23:09
Locatie: Woerden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Irmen »

Ik vond het al vreemd dat dit met de taal te maken zou hebben... waarschijnlijk was gewoon je flash player plugin niet meegekomen in de plugin folder van de NL Firefox installatie?
Het is tijd ~ Firefox! ~ neem het web in eigen hand
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

Nee, snik snik, na de update van sp2 heb ik twee dagen aan de telefoon gehangen met microsoft support omdat mijn netwerkverbingen onzichtbaar waren geworden. Het probleem bleef onoploosbaar en na xp op een andere partitie te hebben gezet werkte alles perfect. conclusie: geen windows probleem maar een software probleem. Dan kom je na twee dagen er achter dat je alle software er af moet gooien (heel erg veel) en opnieuw moet installeren om te ontdekken welk programma die ellende heeft veroorzaakt. Ik heb dan maar voor de snelste weg gekozen en een complete nieuwe installatie gedaan. En dan denk je in eerste instantie niet aan de flasplayer die niet gedownload is als een website opeens vreemde kuren vertoond :mrgreen:


Maar de opluchting is groot dat alles nu weer naar tevredenheid werkt. Houdt me van de straat :)
Plaats reactie