firefox met verschillende sites

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
vanschagen
    unknown unknown

firefox met verschillende sites

Bericht door vanschagen »

Hallo.
Ik heb sins kort firefox,maar nou doen sommige sites het niet goed o.a ik kan geen drivers downloaden bij creative.com,en andere sites doen het niet goed dan druk ik op een knop dan zou winamp moeten starten,maar dan opend de playlist,heel raar
Is daar een oplossing voor?
Gebruikersavatar
Pretorian
Berichten: 125
Lid geworden op: 12 augustus 2004, 0:57
Locatie: Enschede
    unknown unknown

Bericht door Pretorian »

misschien kun je iets beter uitleggen wat je probleem is, ik snap je niet zo goed.
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

als ik op deze site http://www.internetpiraten.com op winamp 128kb klik krijg ik een playlist terwijl met IE dan winamp gaat starten
Als ik hier http://nl.europe.creative.com/support/ op stuurprogrammas downloaden klik krijg ik een ander scherm dan bij IE en kom ik niet bij de drivers
En zo zijn er meer site's die het niet goed doen met firefox.
Bedankt alvast
vanschagen
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 september 2004, 15:03
    unknown unknown

Bericht door vanschagen »

hoe zet ik firefox weer alles opstandaard instellingen??
ik heb nu firefox via software verwijderd en jv16 regcleaner gedaan,en weer opnieuw geinstaleerd maar firefox heeft nog de instellingen van voor het verwijderen.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

vanschagen schreef:hoe zet ik firefox weer alles opstandaard instellingen??
ik heb nu firefox via software verwijderd en jv16 regcleaner gedaan,en weer opnieuw geinstaleerd maar firefox heeft nog de instellingen van voor het verwijderen.
Bij het verwijderen blijven je gegevens bewaard. Die staan in C:\Documents and Settings\[Usernaam]\Application Data\Firefox. Je kunt dus die map verwijderen maar dan ben je alles kwijt.
Je kunt ook een nieuwe profiel aanmaken zodat je oude gegevevens ook nog behouden blijven, maar dat je wel met een schone lei kunt beginnen.

Je maakt een nieuw profiel door Start > Uitvoeren > Bladeren > Naar C:\Program Files\Mozilla Firefox gaan en dan firefox.exe aanklikken > en achter het pad (dus na de firefox.exe") -p intypen. Bevestig dit met OK en je krijgt een scherm voor het aanmaken van een nieuw profiel.
vanschagen
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 september 2004, 15:03
    unknown unknown

Bericht door vanschagen »

nou,ik weet het niet sommige dingen doen het nu wel,maar andere die nu nog bij IE normaal werken ,werken niet goed met firefox
vanschagen
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 september 2004, 15:03
    unknown unknown

Bericht door vanschagen »

Als ik hier naar toe ga http://www.internetpiraten.com/ en dan bij winamp op 128kbps klik hoort winamp te starten ,en met firefox krijg ik de playlist te zien ,en start winamp niet op,en dat gebeurt wel met IE,rara hoe kan dat,wie weet de oplossing.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

vanschagen schreef:Als ik hier naar toe ga http://www.internetpiraten.com/ en dan bij winamp op 128kbps klik hoort winamp te starten ,en met firefox krijg ik de playlist te zien ,en start winamp niet op,en dat gebeurt wel met IE,rara hoe kan dat,wie weet de oplossing.
Klopt, in zowel Firefox als Opera gaat het fout. Misschien dat de server niet goed geconfigureerd staat en aangeeft dat het een textbestand is, bij onbekende bestandtypen biedt Firefox anders gewoon een download dialoog aan. Verder kun je hem natuurlijk ook kopiëren en dan in Winamp de URL openen, maar ik snap dat dit een beetje een super omweg is..

Ik zou het dus eventjes melden aan de mensen van internetpiraten.com, die kunnen er dan eventjes naar kijken.
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Tools > Options > Downloads

Daar zie je een vakje met "filetypes". Staat de juiste extensie daar al tussen (waarschijnlijk .pls of .m3u). Kies dan voor "Change action" en zoek Winamp op.

In het vervolg zal Winamp opgestart worden na het downloaden van dat bestand...
Plaats reactie