"Ga naar ( Go to )" button in Firefox

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
rjwblom
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 juli 2004, 18:58
    unknown unknown

"Ga naar ( Go to )" button in Firefox

Bericht door rjwblom »

Hallo,


Ik mis in Firefox de "Ga naar ( Go to )" button die in IE naast de URL adresbalk staat.

Is hier een extension of insteling voor van toepassing?


Bvd,

Rob
Gebruikersavatar
FFuser
Berichten: 328
Lid geworden op: 11 augustus 2004, 19:25
Locatie: Antwerpen belgium
    unknown unknown

Bericht door FFuser »

op je werkbalk het contextmenu oproepen en aanpassen of customize klikken, dan gewoon de go of ga button slepen naar de geliefde plek
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; nl; rv:1.8) Gecko/20051111 Firefox/1.5
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Normaalgezien volstaat een gewone Enter om naar de opgegeven URL te surfen. Indien je toch een Go-button wilt, doe dan het volgende:

* klik rechts op de toolbar (dat is de balk met de navigatieknoppen op: vooruit, achteruit, home etc).
* kies 'Customize' (de vertaling in het Nederlands is waarschijnlijk 'Aanpassen' of iets in die aard)

Nu opent er een venster. In dat venster zie je verschillende buttons staan. Tussen al die knoppen staat ook een 'Go' knop. Klik op deze knop en sleep hem in de toolbar, net achter je adresbalk. Klik op 'Done' om je actie te bevestigen.
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Bedankt, helemaal top!

Ik hoef zelfs niet eens op de button te klikken want de URL wordt automatisch geopend.

Weer iets dat beter geregeld is dan in IE.


Gr.,

Rob
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Foutje. Ik had het verkeerd gezien. Ik opende links vanuit Bookmarks maar eigenlijk wil ik de GO button gebruiken na het pasten van een link in de adresbalk.

Wel de GO button gevonden en naar de werkbalk gesleept maar deze wordt helaas niet weergegeven. Ook niet na het opnieuw opstarten van Firefox.

De ruimte tussen de adresbalk en de ( Google ) search balk is wel groter geworden maar als ik er klik gebeurt er niets.

Is er iets dat ik over het hoofd gezien heb?


Gr.,

Rob
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Weer een stap verder. De GO button was niet te zien in de Theme extentie FirefoxModern 0.7.1 van Andrew D. Keyser.

De GO button is wel te zien met het default Firefox theme.


Gr.,

Rob
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Zo heb je ook nog extensies zoals Paste & Go of New Tab and Go:
http://www.mozbrowser.nl/node/view/948
Om het leven online weer iets makkelijker te maken.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie