Geluidjes in Firefox

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
devi8
    unknown unknown

Geluidjes in Firefox

Bericht door devi8 »

Hoe krijg ik die klik- of eventueel andere geluiden in Firefox bij het openen van bladwijzers enzovoort. (Bij IE krijg je de geluidsinstellingen over van de geluiden in verkenner ingesteld).
Of gaat dit niet?
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Dat zijn normaal de standaard Windows-geluiden. Deze kan je normaalgezien ergens instellen in je configuratiescherm van Windows zelf.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik heb geen idee of Firefox dat wel of niet ondersteunt. Het zou gewoon bij alle Windows-programma's moeten werken als je dat instelt. Maar geluidjes zijn altijd het eerste wat ik uitschakel onder Windows. Bijzonder irritant vind ik die. Mijn favoriete geluidschema heet "Geen geluiden". Ik laat mijn PC zelf wel wat muziek draaien als ik daar behoefte aan heb.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

nirwana schreef:Bijzonder irritant vind ik die. Mijn favoriete geluidschema heet "Geen geluiden". Ik laat mijn PC zelf wel wat muziek draaien als ik daar behoefte aan heb.
Same here. Je bespaart je collega's/huisgenoten dan trouwens van een bijkomende stressfactor. (Ja, ik vind zo'n klikgeluidjes stresserend, net zoals het toetsenbordgeluid van gsm's...).
Plaats reactie