paste & go
paste & go
Heeft er iemand ervaring met de extensie paste & go? Ik vond dit een superhandig dingetje maar nu werkt het niet meer. Vroeger had je daar een knop bij die je in de toolbar kon zetten maar die is er bij mij niet meer en ik weet niet of er een toetsencombinatie bestaat en hoe ik die misschien kan vinden/veranderen in about.config? Ik heb Firefox PR 1.0 op Macintosh.
- Gert-Paul
- Contacteer:
Re: paste & go
Werkt ook deze versie niet: http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=78 ?Anonymous schreef:Heeft er iemand ervaring met de extensie paste & go? Ik vond dit een superhandig dingetje maar nu werkt het niet meer. Vroeger had je daar een knop bij die je in de toolbar kon zetten maar die is er bij mij niet meer en ik weet niet of er een toetsencombinatie bestaat en hoe ik die misschien kan vinden/veranderen in about.config? Ik heb Firefox PR 1.0 op Macintosh.
- Gert-Paul
- Contacteer:
Accel en meta zijn universele namen voor de ctrl en de alt key op je toetsenbord. Wordt soms gebruikt omdat het voor verschillende platformen kan verschillen.Anonymous schreef:Nee, ik had al 0.4 staan in Firefox. Wat wordt er eigenlijk bedoeld met "accel" en "meta"? (staat in de release notes of de changes)
Heb je al eens gekeken naar de about:config optie op The Extensionsmirror?:
extensions.pasteandgo.GoAccelKeys
Verder kan het helpen om met rechts te klikken op de menubalk en dan customize te kiezen. Dan kun je misschien een menuitem naar de menubalk slepen.