webpagina niet te zien

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
rene64
    unknown unknown

webpagina niet te zien

Bericht door rene64 »

Ola,

Zojuist nederlandse versie (0.93) gedownload. Alles lijkt perfect te werken op 1 ding na; Er is geen pagina te zien! Blanco venster dus. Diverse adressen in de adresbalk geprobeerd maar het maakt niet uit. De pagina's worden niet geladen. Er is geen foutmelding. Daarna firefox verwijderd en de engelse versie geinstalleerd; zelfde probleem.

Op mijn pc-tje draait windows XP met servicepack2. (wellicht heeft dat er iets mee te maken?) Ik denk zelf dat het een (beveiligings)instelling is ergens maar welke?

Iemand enig idee?

Rene
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: webpagina niet te zien

Bericht door ByteWarrior »

rene64 schreef:Op mijn pc-tje draait windows XP met servicepack2. (wellicht heeft dat er iets mee te maken?) Ik denk zelf dat het een (beveiligings)instelling is ergens maar welke?
Schakel de firewall eens even uit. Waarschijnlijk werkt FFx niet omdat hij geen verbinding mag maken met het Internet.

Of moet je misschien handmatig een proxyserver ingeven? (Sommige providers voorzien dit).
Tools > Options > General > Connection Settings
remke
Berichten: 17
Lid geworden op: 16 september 2004, 12:44
    unknown unknown

Offline

Bericht door remke »

Wat je ook nog zou kunnen proberen is om de zgn. offline-extensie te installeren. Ik had dit probleem ook eens met thunderbird. Deze bleef maar offline. Na het installeren kon ik weer kiezen om online te gaan ...

Suc6
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Offline

Bericht door ByteWarrior »

remke schreef:Wat je ook nog zou kunnen proberen is om de zgn. offline-extensie te installeren. Ik had dit probleem ook eens met thunderbird. Deze bleef maar offline. Na het installeren kon ik weer kiezen om online te gaan ...
En wat heeft dit dan te maken met Firefox??
De bug die je hier vermeldt (waar ik ook last van heb trouwens), komt enkel voor in Thunderbird. De OP heeft het over Firefox...
Plaats reactie