Surfen op Internet

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Getfoxed
Berichten: 63
Lid geworden op: 25 september 2004, 8:07
    unknown unknown

Surfen op Internet

Bericht door Getfoxed »

Ben net een paar weken overgestapt van IE naar FF. Is niet van leie dakje gegaan. Vooral de Nederlandse versie is niet geheel probleemloos. Gelukkig is er een prima en informatief forum als MozBrower. Nu mijn vraag.

Bij het surfen op het internet in IE was ik gewend (of verwend ?) dat als je Google een waslijst met treffers aan het afwerken was, je altijd aan de lay-out kan zien welke site je al bezocht had. Reeds bezochte sites werden nl. vet gemaakt. Ken zoiets handigs ook in FF worden ingesteld ?
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Dat kun je nu ook zien...

De links zijn blauw en de bezochte links worden paars...
Het verschilt niet per browser... toch? Dit is bij mij in FF als IE hetzelfde...
Gebruikersavatar
Getfoxed
Berichten: 63
Lid geworden op: 25 september 2004, 8:07
    unknown unknown

Surfen op inter

Bericht door Getfoxed »

Je hebt gelijk het is blauw-paars in IE i.p.v. "vet"; maar die kleurverwisseling na het bezoeken van sites zie ik niet in mijn FF. Ik zou overigens ook niet weten hoe ik kleurtjes aan dit berichtje kan geven.
Irmen
Moderator
Berichten: 315
Lid geworden op: 3 november 2003, 23:09
Locatie: Woerden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Irmen »

Tools-->Options-->General-->Fonts&Colours

daar staan wat vakjes en vinkjes waarmee je de weergave van hyperlinks kunt beinvloeden. Misschien staan ze niet zoals je wilt?
Het is tijd ~ Firefox! ~ neem het web in eigen hand
Gebruikersavatar
Getfoxed
Berichten: 63
Lid geworden op: 25 september 2004, 8:07
    unknown unknown

Onderwerp: Surfen op inter

Bericht door Getfoxed »

OK; ben even aan de slag geweest met deze vinkjes. FF reageert wel op onderstrepen, fonts en background. Maar hoewel het vakje "visited links" op de kleur groen ingesteld staat, verandert geen van de bezochte links in groen. Bestaan er wellicht nog kleur-instellingen in "about;config" ?
Plaats reactie