Sommige links openen toch in Internet Explorer

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Summer
    unknown unknown

Sommige links openen toch in Internet Explorer

Bericht door Summer »

Ik heb gister ook net Firefox en Thunderbird geinstalleerd op de pc.
Alleen kan ik nu gewoon Internet Explorer en Outlook eraf gooien? Ik had het al geprobeerd maar ik kreeg een foutmelding blablabla :roll: Dus ik twijfel?

Ohja, en ik heb Firefox als standaard browser geinstalleerd, maar als ik bij MSN op een link druk, dan opent hij toch weer in IE en dat wil ik niet :?
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Sommige links openen toch in Internet Explorer

Bericht door moZes »

Summer schreef:Alleen kan ik nu gewoon Internet Explorer en Outlook eraf gooien?
Jammer genoeg kan dat niet . Met de laatste service packs voor w2k of wxp kun je alleen IE en Outlook verbergen via "programmatoegang en instellingen". De minieme toegift van MS op de klachten, dat de rechter dar ooit mee akkoord is gegaan :twisted:
Summer schreef:Ohja, en ik heb Firefox als standaard browser geinstalleerd, maar als ik bij MSN op een link druk, dan opent hij toch weer in IE en dat wil ik niet :?

Dat is lekker hardcoded in MSN, ook al heb je IE verborgen. Er zijn wel een aantal tweaks gemeld hier op het forum, maar voor MSN werkt het geloof ik niet. Even verder zoeken hier.

EDIT:
meer op:
http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopi ... hlight=msn
Plaats reactie