gmail extentie

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Gesloten
gmailer
    unknown unknown

gmail extentie

Bericht door gmailer »

hallo, ik zit met een heel vervelend probleem. Na het installeren van een vervelend programma heb ik een systeemherstel moeten doen. In die oudere versie van mijn systeem zat nog wel mijn oudere versie van firefox (0.9.3) terwijl ik er pas 1.0 had opgezet.

Zoals verwacht werkte die dus niet meer, dus ik heb hem geuninstalled, net als alle extenties. MAAR. Weer opnieuw geinstalleerd. Die gmail extentie is wel weg uit de statusbalk. Maar bij het 'tools' menu blijft staan dat ik 1 mail heb zonder gmail opnieuw te hebben geinstalleerd. Wanneer ik dat wel doe werkt hij gewoon niet meer.

Waar haalt firefox die 'READ 1 MAIL' in mijn 'tools' menu in godsnaam vandaan??????
De hele firefox map leeggemaakt, mijn application data van firefox leeggemaakt, register leeggemaakt, niets helpt.

Het zou geweldig zijn mocht iemand hier mij kunnen helpen...
gmailer
    unknown unknown

Bericht door gmailer »

laat ma, nieuwste extentie gmail werkt wel
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

gmailer schreef:laat ma, nieuwste extentie gmail werkt wel
Maar wat was nu dan het probleem ? Ook al is het voor jou misschien nu duidelijk waarom het fout ging, het kan ook voor anderen interessant zijn wat te doen als ze zoiets tegenkomen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gesloten