Bookmark naar bureaublad
Bookmark naar bureaublad
Al enig tijd ben ik op zoek naar de mogelijkheid om een bookmark direct naar het bureaublad te 'zenden'. De gewoonlijke procedure van een site 'bookmarken' geeft allen de optie deze te plaatsen in de 'bookmark-folder'. Bestaat deze mogelijkheid vanuit Firefox?
Er is een extensie: http://texturizer.net/firefox/extension ... okmarkhere
Zo te zien moet het daarmee mogelijk zijn. Maar eventjes op CTRL-D drukken en dan naar bureaublad slepen werkt waarschijnlijk zeker zo snel (tenslotte zul je bij die extensie in moeten vullen dat je naar C:\windows\desktop wilt verplaatsen)
Peter
Zo te zien moet het daarmee mogelijk zijn. Maar eventjes op CTRL-D drukken en dan naar bureaublad slepen werkt waarschijnlijk zeker zo snel (tenslotte zul je bij die extensie in moeten vullen dat je naar C:\windows\desktop wilt verplaatsen)
Peter
- Gert-Paul
- Contacteer:
Die extensie biedt alleen de optie om in iedere map een 'Add here' menuitem toe te voegen. Je kunt ze dus nog steeds alleen in je bookmarks plaatsen.
Create Shortcut is denk ik eerder wat de TS bedoelt.
Create Shortcut is denk ik eerder wat de TS bedoelt.
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Maar desalniettemin niet onhandig, deze extensie.Gert-Paul schreef:Die extensie biedt alleen de optie om in iedere map een 'Add here' menuitem toe te voegen. Je kunt ze dus nog steeds alleen in je bookmarks plaatsen.
Gert-Paul schreef:Create Shortcut is denk ik eerder wat de TS bedoelt.
En dit zijn ze helemaal, dankjewel!nirwana schreef:Of anders DeskCut ?
Mijn dank aan allen voor de genomen moeite mij te antwoorden.