Firefox 40 privacy instelling nooit geschiedenis onthouden

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
toshibake
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 februari 2013, 19:59
    Windows 8.1 Firefox

Firefox 40 privacy instelling nooit geschiedenis onthouden

Bericht door toshibake »

Hallo,

als ik bij privacy instellingen in Firefox 40 de optie nooit geschiedenis onthouden gebruik is dit na iedere heropstart Firefox verandert in aangepaste instellingen gebruiken met optie cookies toestaan, aan derden blijft wel geblokkeerd, kent iemand de oorzaak hiervan ?

Groetjes
toshibake
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 februari 2013, 19:59
    Windows 8.1 Firefox

Re: Firefox 40 privacy instelling nooit geschiedenis ontho

Bericht door toshibake »

ik vraag me af of ik niet beter terug naar versie 39 ga, norton werkbalk is ook niet bruikbaar in laatste versie, kan iemand mij zeggen wat ik dan juist moet doen via moz back up tool, ik zou zoveel mogelijk van de instellingen, bladwijzers e.d willen behouden, ik neem aan eerst back up maken met tool mozz back up, maar wat moet ik dan juist aan en uitvinken, het is enkel de bedoeling terug naar firefox 39 te gaan, ik begin te denken dat misschien daar het euvel zit dat in privacy instellingen van nooit geschiedenis onthouden bij heropstart deze verandert zijn in aangepaste instellingen met geschiedenis onthouden, ik heb ook al eens geprobeerd met alle add ons uit te schakelen maar dit verandert niets aan het probleem
toshibake
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 februari 2013, 19:59
    Windows 8.1 Firefox

Re: Firefox 40 privacy instelling nooit geschiedenis ontho

Bericht door toshibake »

Ben terug overgestapt naar Firefox 39, is gelukt, eerst Firefox 40 verwijderen, enkel bookmarks aanvinken bij back up, en, instelling geschiedenis nooit onthouden blijft nu onveranderd bij opnieuw opstarten
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Macintosh Safari
Contacteer:

Re: Firefox 40 privacy instelling nooit geschiedenis ontho

Bericht door nirwana »

Dan zal dit toch een foutje in versie 40 zijn.

Nog maar eens proberen zodra versie 40 officieel uit is.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
toshibake
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 februari 2013, 19:59
    Windows 8.1 Firefox

Re: Firefox 40 privacy instelling nooit geschiedenis ontho

Bericht door toshibake »

Dat zal ik zeker doen, dergelijke updates gebeuren ten andere toch automatisch, ik kan verkeerd zijn maar ik meen mij te herinneren dat dit bij mij ook al voorgevallen is bij vorige versies in beta fase, dus daar stap ik toch vanaf en heb ik mijn bedenkingen bij, voor de rest niks dan lof voor Firefox, Thunderbird en jullie forum, heb ten andere al bij tientallen anderen deze browser en mailprogramma geinstalleerd

Groetjes aan iedereen
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Macintosh Safari
Contacteer:

Re: Firefox 40 privacy instelling nooit geschiedenis ontho

Bericht door nirwana »

Bedankt voor jouw complimenten en ga vooral door met het installeren van de software van Mozilla bij anderen. Deze software biedt vaak het beste alternatief voor de gevestigde namen en verdient het om door meer mensen gebruikt te worden...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
corvl
Berichten: 944
Lid geworden op: 7 mei 2009, 1:21
    Linux Firefox

Re: Firefox 40 privacy instelling nooit geschiedenis ontho

Bericht door corvl »

Firefox toont "Aangepaste instellingen gebruiken voor geschiedenis" als teken dat niet alle instellingen standaard zijn maar dat er instellingen gewijzigd zijn.
Aangepaste instellingen kiezen doet niets op zichzelf maar is bedoeld om alle instellingen te inspecteren.
Als alle instellingen standaard zijn worden deze verborgen en zie je alleen de keuze balk met "Geschiedenis onthouden" of in privénavigatiemodus "Nooit geschiedenis onthouden".
toshibake
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 februari 2013, 19:59
    Windows 8.1 Firefox

Re: Firefox 40 privacy instelling nooit geschiedenis ontho

Bericht door toshibake »

Jaja, akkoord, maar als ik ingesteld had nooit geschiedenis onthouden, en ik starte firefox terug op was de instelling verandert in aangepaste instellingen, nu doet hij dat trouwens niet meer, heb nu trouwens firefox 40, misschien gebeurt dit alleen in de beta fase van volgende versie firefox ?
Plaats reactie