Pagina niet terug naar vorige positie

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
trudyh
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 november 2015, 20:11
    Windows 7 Firefox

Pagina niet terug naar vorige positie

Bericht door trudyh »

Goedenavond alle lezers,
Ik heb een probleem met Firefox 41.02. Als ik een link aanklik in een pagina en weer terug wil naar mijn vorige pagina, staat deze weer bovenaan en niet op de positie waar ik gebleven was. Vind ik vervelend, moet je iedere keer weer zoeken waar ik ook al weer was. Is hier iets aan te doen?
Groeten,
Trudy
corvl
Berichten: 944
Lid geworden op: 7 mei 2009, 1:21
    Linux Firefox

Re: Pagina niet terug naar vorige positie

Bericht door corvl »

Dit kan gebeuren als de website Firefox instrueert om de pagina niet in de disk cache te bewaren of als Firefox dat niet doet om andere redenen.
In dat geval zal Firefox de pagina opnieuw opvragen en de cursor naar de top verplaatsen.
In zo'n geval is het het beste om een koppeling op die pagina in een nieuwe tab te openen (klik met het muiswieltje) en de tab te sluiten om terug te gaan.
trudyh
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 november 2015, 20:11
    Windows 7 Firefox

Re: Pagina niet terug naar vorige positie

Bericht door trudyh »

Bedankt voor je antwoord. Ik begrijp dus dat er niks aan te doen is, jammer, ik vind het erg irritant. Ik kan me herinneren dat er in het verleden een patch gemaakt is om dit probleem te verhelpen, kan Mozilla dat nu ook niet doen?
Plaats reactie