Vraag over Map Oude Firefox-gegevens

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anton Doove
Berichten: 401
Lid geworden op: 9 december 2005, 22:28
Locatie: Zoetermeer
    Windows 8.1 Firefox
Contacteer:

Vraag over Map Oude Firefox-gegevens

Bericht door Anton Doove »

Afbeelding Map met Oude Firefox-gegevens op Bureaublad.
Afbeelding Map met Oude Firefox-gegevens op Bureaublad.
Oude Firefox-gegevens.JPG (11.92 KiB) 2972 keer bekeken
Beste Mensen. Deze screen toont wat er lang op mijn Bureaublad staat en is er door een vergissing beland.
Hoe krijg ik die map met inhoud terug in de Firefox-browser? Dat zijn voor mij wel belangrijke gegevens,die ik destijds snel in de browser kon vinden.
Kan ik ze daar wel terug plaatsen? Zo ja,hoe doe ik dat het beste? Ik wil dat doen voordat ik Windows 10 met hulp installeer. Die hulp mis ik nog.

Wie neemt hierover contact op met mij? Hiervoor dank en groet ik jullie vriendelijk.Anton Doove.
Niet geschoten is ook mis.
corvl
Berichten: 944
Lid geworden op: 7 mei 2009, 1:21
    Linux Firefox

Re: Vraag over Map Oude Firefox-gegevens

Bericht door corvl »

Zie:
https://support.mozilla.org/nl/kb/refre ... d-settings

Deze map wordt aangemaakt als Firefox vernieuwd wordt en bevat de inhoud van de vorige profielmap.
Je kunt bestanden die waardevol zijn voor jouw kopiëren naar de huidige profielmap.
https://support.mozilla.org/nl/kb/Recov ... ld+profile
Het is beter niet alle bestanden te kopiëren maar alleen wat echt noodzakelijk is.
Gebruikersavatar
Anton Doove
Berichten: 401
Lid geworden op: 9 december 2005, 22:28
Locatie: Zoetermeer
    Windows 8.1 Firefox
Contacteer:

Re: Vraag over Map Oude Firefox-gegevens

Bericht door Anton Doove »

Beste Corvl. Helaas kon ik door omstandigheden nu pas reageren. Ik weet niet meer hou ik de inhoud van die oude Firefox-map in de nieuwe kan bij-plaatsen.
Alles in die oude map is voor mij wel noodzakelijk,anders weet ik niet meer wat er in zit. Hoe krijg ik dat gecorrigeerd? Ik wil dat corrigeren voordat Windows 10 op mijn PC komt.

Vandaag merkte ik trouwens nog een beveiligings-fout in Firefox.
Hij gaf een melding over onveiligheid van een bericht wat ik ontving van de Vierstroom.nl voor medische thuishulp. Ik ben er lid van met mijn vrouw. Dat is dus betrouwbaar.
Hoe kan Firefox dan melden dat het bericht onveilig is? Dat klopt toch niet? Ik zie je reacties wel in je beschikbare tijd en ik groet je vriendelijk.

Anton Doove.
Niet geschoten is ook mis.
Plaats reactie