problemen met thunderbird en firefox na herinstallatie wind

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Gesloten
toshibake
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 februari 2013, 19:59
    Windows 10 Firefox

problemen met thunderbird en firefox na herinstallatie wind

Bericht door toshibake »

Hallo, ik heb een fabrieksinstallatie terug moeten uitvoeren ivm problemen update windows 10, terug naar 7 en dan terug 10 erop gezet, problemen zijn hierdoor opgelost, alleen, ik ben mijn mail adressen kwijt bij herinstalleren thunderbird, ik heb deze echter ook nog op andere laptop staan (in dat mail programma thunderbird), kan ik deze op één of andere manier overzetten naar mijn ander thunderbird programma dat pas terug geinstalleerd is ? Tweede probleem, als ik in thunderbird op icoon envellopje druk om link of zo te versturen doet hij dit niet meer, het lijkt wel of firefox tilt slaat, opent voortdurend nieuwe tabbladen en weet van geen ophouden, derde probleem, nu wordt ik gedwongen pdf bestanden te openen ofwel via acrobat reader, die ik uitgeschakeld hen in firefox ofwel via microsoft edge, vroeger lukte dit alles via firefox zelf
toshibake
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 februari 2013, 19:59
    Windows 10 Firefox

Re: problemen met thunderbird en firefox na herinstallatie

Bericht door toshibake »

heb nog een probleempje, heb dit in het verleden als eens gevraagd maar kan het niet terugvinden, hoe kon je weer in thunderbird uitschakelen asl je geen onderwerp invult bij verzenden die melding weg versturen zonder onderwerp


Bij voorbaat dank :(
toshibake
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 februari 2013, 19:59
    Windows 10 Firefox

Re: problemen met thunderbird en firefox na herinstallatie

Bericht door toshibake »

probleempje met geen onderwerp invullen heb ik zelf terug gevonden (addon alow subject)
toshibake
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 februari 2013, 19:59
    Windows 10 Firefox

Re: problemen met thunderbird en firefox na herinstallatie

Bericht door toshibake »

probleem met firefox ook opgelost door firefox te vernieuwen
Gesloten