sumatra pdf lezer

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
toshibake
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 februari 2013, 19:59
    Windows 10 Firefox

sumatra pdf lezer

Bericht door toshibake »

In mijn vorig onderwerp over pdf lezers heb ik op aanraden sumatra pdf lezer geinstalleerd, ben er wel tevreden over zoals eerder vermeld, maar is er geen mogelijkheid als je bv een pdf bestand gescand heb dat je dient te bewerken met links of rechts draaien om in de juiste positie dokument te kunnen lezen, dat ook op deze weergave in te stellen om bv snelkoppeling te maken naar bureaublad en dan niet weer iedere keer die opgeslagen pagina weer te roteren om de juiste leesweergave te verkrijgen ?
Bijlagen
Screen Shot 01-11-16 at 07.14 PM.PNG
Screen Shot 01-11-16 at 09.45 PM.PNG
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows 8.1 Firefox

Re: sumatra pdf lezer

Bericht door Pettic »

Mijn advies is om de (gratis) PDF Xchange viewer te gebruiken (Tracker Software), een geweldig programma. Hiermee kun je o.a. pdf's permanent draaien. Pas wel op dat je geen gebruik maakt van de PRO-functies, want dan komen er onuitwisbare watermerken in je pdf te staan. Draaien en markeren kan zonder problemen.
Windows; Firefox; Thunderbird
toshibake
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 februari 2013, 19:59
    Windows 10 Firefox

Re: sumatra pdf lezer

Bericht door toshibake »

precies wat ik zocht, hartelijk dank, heb wel eventjes moeten zoeken hoe document definitief in juiste lees stand bewaren maar denk dat het gelukt is via document optie die ook al vermeld wordt bij gewoon roteren document, is voor zover ik hierin al ondervinding heb de beste (gratis) pdf lezer
Plaats reactie