Firefox maakte geen verbinding met www.vierstroom.nl

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Gebruikersavatar
Anton Doove
Berichten: 401
Lid geworden op: 9 december 2005, 22:28
Locatie: Zoetermeer
    Windows 8.1 Firefox
Contacteer:

Re: Firefox maakte geen verbinding met www.vierstroom.nl

Bericht door Anton Doove »

Beste Dorus Hoe kan ik dat toepassen zodra ik die Beveiligingsmelding weer tegen kom? Ik ben niet handig met toets-combinaties.
Dat geef ik eerlijk toe op mijn leeftijd van bijna 77 jaar(in Nov.a.s.) Ik ben er ook niet vlug mee door mijn aangeboren schildklier-afwijking.

Ik ben geboren met een niet-werkende schildklier,dat vertelde de Internist mij jarre geleden in het Westeinde-ziekenhuis in Den Haag.
Het is derhalve een dik wonder dat ik nog leef en je dit kan schrijven. Toch zal ik die toetsen-combinatie vast opslaan voor als het nodig is.

Als ik die site van de vierstroom wil zien doe ik dat wel met Google Chrome,want die toont de site zonder foutmelding.
Ik dank je voor de toets-combinatie en je reactie. Vriendelijke groeten van Anton Doove.
Niet geschoten is ook mis.
Dorus
Berichten: 2547
Lid geworden op: 9 oktober 2004, 12:11
    Windows 10 Firefox

Re: Firefox maakte geen verbinding met www.vierstroom.nl

Bericht door Dorus »

Laten we het dan via het menu doen. Dat is nogal zoeken, maar zal in dit geval beter werken.

Ga naar het firefox menu ( Afbeelding rechts boven), klik Geschiedenis (klokje), klik op "Recente geschiedenis wissen Ctrl+Shift+Del".

Deselecteer nu alle opties, behalve "Actieve aanmeldingen" en druk op "Nu wissen". Dan zou het weer moeten werken.
¿ʇı̣ əsnqɐ ʇ,uɐɔ noʎ ɟı̣ əpoɔı̣un sı̣ pooɓ ʇɐɥʍ
Gebruikersavatar
Anton Doove
Berichten: 401
Lid geworden op: 9 december 2005, 22:28
Locatie: Zoetermeer
    Windows 8.1 Firefox
Contacteer:

Re: Firefox maakte geen verbinding met www.vierstroom.nl

Bericht door Anton Doove »

Beste Kobus. Ik dank je voor je reactie,maar ik haal die site van de vierstroom wel op met Google Chrome. Die toont de site zonder foutmelding.
Het gedoe met die sneltoetsen is mij toch te ingewikkeld,dus ik blijf er af. Ik zal die site dan niet met Firefox openen.

Ik heb trouwens wel meer linken opgeslagen waarmee ik die site zo kan openen en bekijken. Toch dank ik je vriendelijk voor je moeite.
Dit topic wil ik nu graag sluiten i.v.m.andere correspondentie naar diverse organisaties,dus ik stop met vriendelijke groeten. Anton Doove.
Niet geschoten is ook mis.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 10 Firefox
Contacteer:

Re: Firefox maakte geen verbinding met www.vierstroom.nl

Bericht door nirwana »

Anton,

Dit onderwerp is bij deze gesloten.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gesloten