Firefox geeft schildje volgpogingen niet meer weer

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Gebruikersavatar
Leono
Berichten: 205
Lid geworden op: 28 september 2014, 18:13
    Windows 7 Firefox

Re: Firefox geeft schildje volgpogingen niet meer weer

Bericht door Leono »

In uw schermafbeelding van 22:38 uur, toshibake, zie ik maar één zoekveld. Hoe kan dat nu? Ik heb er altijd twee naast elkaar gehad: een groot en een klein. En tussen die twee komen dus soms addon icoontjes terecht.
Geduldig bladeraar
toshibake
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 februari 2013, 19:59
    Windows 10 Firefox

Re: Firefox geeft schildje volgpogingen niet meer weer

Bericht door toshibake »

Ik heb dat tweede zoekveld verwijdert op dezelfde manier als je addon icoontjes verwijdert of toevoegd, icoontjes komen op die manier netjes bij elkaar achter eerste zoekveld,persoonlijk vind ik dat tweede zoekveld overbodig maar dit is natuurlijk ieder zijn smaak
Bijlagen
Screen Shot 09-30-16 at 10.51 AM.PNG
Gebruikersavatar
Leono
Berichten: 205
Lid geworden op: 28 september 2014, 18:13
    Windows 7 Firefox

Re: Firefox geeft schildje volgpogingen niet meer weer

Bericht door Leono »

Dat je dit ook al kunt verwijderen, wist ik niet.

Als je zoekmachines importeert, bijvoorbeeld via het Mycroft Project kun je heel handig specifieke dingen zoeken in het kleine zoekveld. Ik heb daar Google Maps en diverse Wikipedia's: super gemakkelijk! Als ik bijvoorbeeld een onbekende plaatsnaam zie, type ik die in het kleine zoekveld en via Google Maps kom ik er direct. Daarna ook nog gemakkelijk even kijken wat de juiste Wikipedia erover zegt (de Nederlandse of de Duitse of de Franse of de Engelse).

Dus, toshibake, zet dat zoekveldje onmiddellijk terug! :)
Geduldig bladeraar
toshibake
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 februari 2013, 19:59
    Windows 10 Firefox

Re: Firefox geeft schildje volgpogingen niet meer weer

Bericht door toshibake »

Tja, weet ge hoe dat eigenlijk gekomen is, een tijdje geleden in een computerblad, ik weet alleen niet meer welk, stonden een aantal tips om Firefox wat sneller te maken, één daarvan was de zoekmachines die je niet gebruikt verwijderen, daardoor deed dat tweede zoekvak geen dienst meer vermits ik maar met één zoekmachine werk, ook Firefox bij het opstarten niet laten controleren of hij de standaardbrowser is, zo weinig mogelijk add ons installeren enz., ik moet toegeven dat door deze tips hij inderdaad wat sneller geworden is, dat van google maps daarentegen zou voor mij misschien ook wel interessant kunnen zijn, zal het eens uitproberen, bedankt voor de tip !
Gebruikersavatar
Leono
Berichten: 205
Lid geworden op: 28 september 2014, 18:13
    Windows 7 Firefox

Re: Firefox geeft schildje volgpogingen niet meer weer

Bericht door Leono »

Bonustip :) :

Woordenboek zoekmachine: ook handig.
Geduldig bladeraar
toshibake
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 februari 2013, 19:59
    Windows 10 Firefox

Re: Firefox geeft schildje volgpogingen niet meer weer

Bericht door toshibake »

Alé vooruit, maar als mijn browser trager wordt daardoor kunt ge het vergeten zenne :D , by the way, wordt gij eens testpilot hé dan kunt ge uw bevindingen (of add on verschijnt bv. enz) eens aan mij overmaken, ik moet niet altijd het slachtoffer zijn :fflol:
Gebruikersavatar
Leono
Berichten: 205
Lid geworden op: 28 september 2014, 18:13
    Windows 7 Firefox

Re: Firefox geeft schildje volgpogingen niet meer weer

Bericht door Leono »

Een e-mail met een uitnodiging om Testpilot te worden heeft mij nog niet bereikt en dan nog hangt het van het aangeboden salaris af of ik op deze uitnodiging zou ingaan.
Geduldig bladeraar
toshibake
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 februari 2013, 19:59
    Windows 10 Firefox

Re: Firefox geeft schildje volgpogingen niet meer weer

Bericht door toshibake »

:D
Plaats reactie