W10 - SYNC

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
FLAMINGO
Berichten: 290
Lid geworden op: 19 juni 2010, 15:51
Locatie: Belgie - Gent
    Windows 10 Firefox

W10 - SYNC

Bericht door FLAMINGO »

Besten,

Voor de 1ste maal wil ik SYNC gebruiken om de inhoud van mijn FF op mijn desktop over te brengen via WiFi naar mijn FF op mijn laptop.
Ik heb op beiden alles ingesteld en daarna de Sync laten draaien.

Maar bij de controle op het einde merk ik dat ongeveer 40 % van de FF op mijn desktop NIET is opgenomen in FF van mijn laptop.
Er ontbreken zeer veel onderwerpen.

Wat heb ik fout gedaan ?

Flamingo :shock: :idea:
Laatst gewijzigd door FLAMINGO op 28 mei 2017, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Trotter
Berichten: 55
Lid geworden op: 30 september 2007, 10:04
Locatie: Antwerpen
    Windows 10 Firefox

Re: W10 - SYNC

Bericht door Trotter »

Bij het syncen van bladwijzers heb ik al gemerkt dat het vrij lang duurt alvoor een lange lijst van de bladwijzers gesynct is . Zolang het bezigheidsrondje draait is het sync proces niet afgewerkt . Misschien nog even wachten .
Met vriendelijke groeten.
Jan
Gebruikersavatar
FLAMINGO
Berichten: 290
Lid geworden op: 19 juni 2010, 15:51
Locatie: Belgie - Gent
    Windows 10 Firefox

Re: W10 - SYNC

Bericht door FLAMINGO »

Beste Trotter,

Ik heb terug Firefox VOLLEDIG verwijderd van mijn laptop. Alles nagezien en niets meer gevonden = geen enkele [places.sqlite] te bespeuren.
De PC heropgestart.
Daarna Firefox volledig NIEUW van de website terug herinstalleert = volledig BLANCO.

Dan via SYNC de inhoud van FF van mijn desktop laten overbrengen naar FF op mijn laptop.
Dit heeft 42 minuten geduurd dat beide blauwe rondjes aan het draaien was. Dan werden ze grijs = gedaan ???

Gevolg : op mijn BLANCO laptop stonden maar 50 % van de Bladwijzers !!!!!
En toch...........
De grootte op mijn desktop van [places.sqlite] = 10240.
De grootte op mijn laptop van [places.sqlite] = 10240.

??????????????????

Flamingo :twisted:
Trotter
Berichten: 55
Lid geworden op: 30 september 2007, 10:04
Locatie: Antwerpen
    Windows 10 Firefox

Re: W10 - SYNC

Bericht door Trotter »

Ik heb een herinstallatie van firefox gedaan , met een verse firefox , maar dan op het tablet waarvan sprake .
Het resultaat van sync -favoriten : duurde erg lang , dagen , voor er enig sync was en dan nog onvolledig .
Die zaak werkt als een kruk en firefox onwaardig .Ik heb het gehad met firefox .
Maar zullen zijn het ooit weten .
Te zien aan het aantal reacties , hier en op zoekmachines , duidt duidelijk op het aantal gebruikers van die kruk !
Met vriendelijke groeten.
Jan
Plaats reactie